Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW 740i F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Misschien wel wat voor mij tzt, kleuren goed, stoelen goed, audio, dakje etc....
    BMW F30 320i High Executive Sportline 2012 - VW Golf 1.6TDI Bluemotion 2014 - BMW E36 328i Coupe - Honda CBR600F4i 2002 - Honda SH150i 2009

Comment

Je kan er in ieder geval wat Amster bier in kwijt
      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Dus daar sta je dan zaterdagnacht stil in Noord. Lekker aan het cruisen op de A10 en opens komt er een melding, matig snelheid motor te warm (of iets dergelijks). Een blik op de temperatuurmeter wijst dat alles prima bedrijfstemperatuur is.
        Van de snelweg af en ergens gestopt. De motor uitgedaan en even onder de kap kijken. Geen rook, niks raars. ik bedacht dat het hopelijk een koelvloeistof tekort is. Uiteindelijk de auto ergens geparkeert en mijn broer gebeld om mij op te halen. De melding ging van motor te warm naar oververhit en de auto ging in een sort noodloop.

Je begrijpt ik was niet happy. Zondag ochtend naar de auto toe met een fles koelvloeistof maar helaas was het reservoir prima gevuld. Motor starten en er kwam een raar geluid uit.....en ik was er al bang voor, het zal toch niet de waterpomp zijn....ik had bij aankoop van de auto de vrienden van vd Hengel gebeld met de vraag om de waterpomp preventief te vervangen, maar dat was niet nodig, de auto geeft het allemaal zelf wel aan en zonde om nu een dergelijke uitgave te doen. tsja...daar hadden ze ook wel gelijk in dacht ik toen.

We leven nu maandag. Vd Hengel had de komende 3 weken geen tijd. En BMW Amsterdam had ook voorlopig geen tijd. uiteindelijk de auto laten afslepen naar dusseldorp Zaandam en nu wachten op de diagnose. De ANWB deelde mijn diagnose dat het de waterpomp is.

zucht....

Comment

Ach.. Van den Hengel.. Al eerder over geschreven maar volgens sommige overdreef ik... Balen man.

Comment

Balen inderdaad. Als het echt de waterpomp is duurt het wel lang voordat ze er achter zijn.

Comment

Je had deze limo niet bij VdH gekocht, toch?

Wel erg vervelend, zeg. Maar ja, "ken beur'n". Hij is niet nieuw meer.
              Last edited by netraam; 29-11-17, 20:44.
              Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                Je had deze limo niet bij VdH gekocht, toch?

Wel erg vervelend, zeg. Maar ja, "ken beur'n". Hij is niet nieuw meer.
                Wel als klant vraagt om preventief te vervangen. Garage zegt dan dat het niet nodig is, en als het dan zover is laten ze hem in de kou staan...

Comment

Working...
                X