Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW 530i Touring edition [E39]

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
    Buurman (overkant) heeft gister in een vlaag van verstandsverbijstering een "nieuwe" E39 530i Touring gehaald bij van den Hengel en zijn (nog) oudere E39 Touring ingerolen.
    Wat een waanzin, zeg! Jij kunt je natuurlijk he-le-maal niks voorstellen bij dat soort acties :-)
    Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
      Hmmmzzz..., zal wel de enige zijn hier, maar die witte corona's op een E60 of E90 vind ik al niks, laat staan op nog oudere modellen. Doe mij maar gewoon de gele hoor, staat stuk mooier IMO.
      Als er halogeen in had gezeten had ik de gele halo's laten zitten, maar bij 't (fabrieks-) xenon vind ik dit wit echt beter passen.

De LED kentekenplaatverlichting is besteld neem ik aan?
      Nee, heb er net nieuwe gloeilampjes ingezet. Interieurverlichting laat ik ook zoals het is.

Comment

• Spuitbus 5 minuten in lauw water zetten, klepje goed vetvrij maken en verwarmen met een föhn en vervolgens dunne laagjes aanbrengen. Een lege bananendoos is handig als "spuitcabine"
        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Dank. Ik moet ook nog een PDC-sensortje in kleur spuiten: denk dat ik het dan 't beste bij een enkel laagje kan laten, niet?

Comment

• Nee Netraam. Snap er he-le-maal niks van.... :-).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
              Dank. Ik moet ook nog een PDC-sensortje in kleur spuiten: denk dat ik het dan 't beste bij een enkel laagje kan laten, niet?
              Als het in één keer dekt wel

Comment

• Het handigst is om de pdc sensor in een kartonnetje te klemmen als steun en een klein stukje te laten uitsteken.

Comment

• Zo, het PDC doet het eindelijk weer. Het vervangen van de binnenste twee in de achterbumper is een ware bitch, maar het is uiteindelijk gelukt.

Verder heb ik het afdekklepje voor de trekhaakuitsparing in kleur gespoten: dat is heel fraai geworden. Helaas krijg ik 'm nog niet klemvast :-(

Comment

• Mist er iets ?

Comment

• Wie kopt m in...?
                      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Een onsje handigheid.............

Comment

• Ik wilde ook de brandstofleiding nog fixen, maar dat ging niet helemaal goed zoals jullie zien...

Gelukkig heb ik nog een boel lak over!

W: nee, volgens mij mist er niks, alleen klemt ie aan de onderkant niet voldoende om de een of andere reden. Misschien een paar extra klemmetjes erop zetten.

Comment

• Nog 's goed naar het dekseltje gekeken. Er zaten twee nokjes op waarvan mij het praktisch nut ontging. Die eraf gedremeld en voilà:

Zie hier ook de winterwielen: Style 50, geloof ik, met Continental TS830's.

Comment

• #kleurverschil

Sorry. :-)
                              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• #Hoooooeerrrrrrrr!

:-)

Comment

• Ja man, dit is spuitelarij van lek m'n vestje!
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Alles beter dan zo’n raar gapend gat. Al is dit kleurverschil idd wel tamelijk dramatisch...
                                    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Spuitbus op kleur nummer gehaald of op kleur(tankklepje..)laten maken ?
                                      Blanke lak gebruikt ?

Comment

• w, Spuitbus op laknaam (Wehrmacht Grau, geloof ik) besteld bij schadeherstelbedrijf. Drie laagjes, blank lak erover. Jaartje of 16 zon erop en je ziet het niet meer :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                          Jaartje of 16 zon erop en je ziet het niet meer :-)
                                          Lol, het is in ieder geval heel veel beter dan een gapend gat. Op die leeftijd is er trouwens meestal wel iets kleurverschil tussen kunsstof en plaatwerk, alhoewel het bij grijs metallic vaak reuze meevalt.

Comment

• Nu alleen nog dat plakfolie eraf. :-)
                                            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Op kleur bestellen bij een oudere auto geeft altijd wel kleurverschil.
                                              8.2 met supercharger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
                                                Nu alleen nog dat plakfolie eraf. :-)
                                                Ik wil het er inderdaad graag af hebben, maar het zit er verdomd strak op... kloteklus.

Comment

Working...
                                                X