Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste BMW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eerste BMW

Ja het is zo ver, een 325D e90 uit 2007 High Exe touring.
    Eerste gebrek is ook al binnen: de slot van de bestuurdersdeur reageert niet op AB. Schijnt standard karaktertrek te zijn en niet bepaald goedkoop. Ik denk dat ik maar al vast vaseline ga inslaan))
    Dit heb ik op geen een van mijn italianse urnen gehad en die waren ook allemaal oud en met CV, tstststs.

Godverdomme mooi man! Ik weet het zelf nog goed: je realiseert je opeens dat je gearriveerd bent... gefeliciteerd!
    Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Proficiat. Mijn eerste BMW was ook een E90 325d. Dan weet je inderdaad dat je het gemaakt hebt ;-)

Is de wagen gechipt?

Comment

Gefeliciteerd met de anale ontmaagding!
        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Godsamme pik, wat een moment! Ik herinner me het nog goed, het ophalen van de rode schicht. Het besef dat je nu pas een echte man bent. Zo mooi.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik mis nog wel even het Tamoil momentje..

Maar gefeli natuurlijk !

Comment

Nou, dan weten we ook waarvoor je een navigatie DVD vroeg. Gefeliciteerd! Heb je eindelijk het licht gezien, na al die jaren, en mag je je aansluiten bij de mensen die het écht gemaakt hebben. :-)
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Gefeliciteerd!! Ik weet nog goed toen ik mijn eerste bmw had. e90 320d,. Het leven zal hierna nooit meer hetzelfde zijn voor je.

Comment

Oeh, ik weet hoe het voelt. Het kost wat tijd tot het past, dus ik ben klein begonnen met een F20 118d maar inmiddels gegroeid tot een F30 335d vandaag. Zit nu naar een G11 740e voor binnenkort maar ik ben bang dat dat wel pijn gaat doen, ook al is het electrisch.

Comment

Gefeliciteerd!!! Ik weet het ook nog goed, mijn 1e was een groene BMW 1602 uit 1974 (orig NL). 79-BK-90. Rijdt nog steeds rond.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

De mijne was een blauwe 86er 325i, 15 jaar geleden al weer.

Comment

Mijn eerste was een '90 318is, 17 jaar geleden alweer...
                        Geweldige auto.
                        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Gefeliciteerd! De mijne was een splinternieuwe E46 325ti Compact. Dat moet 2000 zijn geweest. Zo heb ik Panda Ti ontmoet.

Comment

Ja, een mooi moment in iedere man zijn leven. Nog mooier dan je eerste Italiaanse urn of je eerste Franse kroket.
                            Welkom bij de propellorbrigade!
                            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ha, die Fappers;

Mijn eerste BMW was een vierdeurs E30 316. Bouwjaar laat '87, een van de laatste voor de facelift. Gekocht onder dealergarantie in het voorjaar van '91 met iets van 36K op de klok. Nertzbraun, bruin velours interieur en brons getint glas. Kroonkurkjes, mistlampen, rechterbuitenspiegel, kofferbakspoilertje. Zonder radio, dus een fraaie Kenwood radio-cassettespeler en speakers laten monteren. Helemaal het mannetje was ik. Ik schiet weer vol....
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Wel meteen het skere typeplaatje er afgebeiteld toch, HansV12?

Comment

Ha, die Netraam;

En dan mezelf in de maling nemen? Dacht het niet, Job!
                                  Scherven brengen gelul.

Comment

Mijn 1e BMW was een E30 M3.

Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. :-)
                                    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                      Ha, die Fappers;

Mijn eerste BMW was een vierdeurs E30 316. Bouwjaar laat '87, een van de laatste voor de facelift. Gekocht onder dealergarantie in het voorjaar van '91 met iets van 36K op de klok. Nertzbraun, bruin velours interieur en brons getint glas. Kroonkurkjes, mistlampen, rechterbuitenspiegel, kofferbakspoilertje. Zonder radio, dus een fraaie Kenwood radio-cassettespeler en speakers laten monteren. Helemaal het mannetje was ik. Ik schiet weer vol....
                                      Klinkt op de spoiler na precies als de auto die mijn leraar Duits nieuw kocht in 1986. Hij zal er wel een paar Poolse hoeren naast hebben gehad, want een nije BMW dat ken een leraar toch helegaar nie betale man!
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Mooi man, ik rij nog steeds in mijn eerste BMW rond, ik kan die slotsom maar niet ophoesten.

Ken je onze buren al?
                                        Last edited by veejay; 01-11-17, 17:54.
                                        ----------------------------------------------------
                                        F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
                                        ----------------------------------------------------

Comment

Poolse hoeren zaten destijds nog gewoon in Polen hoor. Verwar je dat niet met Brabantse?

Comment

Na jaren VW per toeval in de lease een 320i toebedeeld gekregen, die was van een ex collega en "over" . Nu ruim 10 jaar verder en privé van een 318 touring naar een 130i en nu een M135i. BMW is echt een klasse apart, net als Mercedes, maar dan mét klasse... Zeg maar....

Comment

Gefeliciteerd. Met Blackline achterlichten?

Comment

Ha, die Jasper;

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Klinkt op de spoiler na precies als de auto die mijn leraar Duits nieuw kocht in 1986. Hij zal er wel een paar Poolse hoeren naast hebben gehad, want een nije BMW dat ken een leraar toch helegaar nie betale man!
                                                Kan kloppen, ik zat doorgaans aldus aan het roer:

ottodenbeste.jpg

Scherven brengen gelul.

Comment

*grinnik om Herr den Beste en weer totaal ontspoord draadje*

Comment

Bedankt voor de felicitaties mannen, het voelt toch goed om te komen waar veel mensen voor mij geweest zijn.
                                                    Ik merk dat dit draadje ook een soort van therapeutische werking heeft
                                                    De auto is (nog) niet gechipt maar kan het IMO wel gebruiken. Hoewel geen slak voelt het ook niet 7,6 s naar 100, snel. Niet dat 0-100 mij wat boeit, 80-160 vind ik interessanter. Ik was wel onder de indruk van Scud zijn 325d op Zandvoort en snelheidsverschil die hij genereerde t.o.v. mijn 75 Qv.. Ik vind die 75 veel gaver dan deze 325d maar niet als daily. Laat staan dat de mensen duim opsteken als zij mij in 325d zien en horen aankomen zoals dus wel het geval was met 75.

Voordat ik de foto's spectaculair online zet kan ik jullie al verklappen dat hij zwart van buiten is en wit van binnen, een Bounty zeg maar. En jullie weten allemaal dat hij een lange 6 cilinder heeft, Ik moest even opzoeken wat blackline achterlichten zijn maar deze zijn volledig rood. Zou dat redline zijn?

De vorige eigenaar heeft hem licht gesjonificeerd met led kentekenverlichting en angel eyes en David Bowie lampen, één is blauw en de andere is wit/geel. Moet ik ook nog wat aan doen.

Comment

Gefeliciteerd. Ik heb nog wel een setje zwarte 19" lichtmetalen velgen liggen. Met spacers. Als je die eronder schroeft, ben je helemaal the King of the Camping in die dikke BMW. ;-)
                                                      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

David Bowie lampen, lol!
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
                                                          Gefeliciteerd. Ik heb nog wel een setje zwarte 19" lichtmetalen velgen liggen. Met spacers. Als je die eronder schroeft, ben je helemaal the King of the Camping in die dikke BMW. ;-)
                                                          Bedankt voor het meedenken maar er zitten al 18" jetsers eronder. Niet helemaal KOTC maar goed genoeg. Ik kijk wel rustig uit naar een bescheiden setje met winterbanden maar dat zal ook minstens 17"zijn vanwege 330mm vóór remschijven.

Comment

Klinkt als een fijn ding, gefeliciteerd. Als de petjes-meuk zich beperkt tot wat LEDjes en een blauw lampje valt dat reuze mee en is het (dus) ook snel verholpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Agan Bekijk bericht

Bedankt voor het meedenken maar er zitten al 18" jetsers eronder. Niet helemaal KOTC maar goed genoeg. Ik kijk wel rustig uit naar een bescheiden setje met winterbanden maar dat zal ook minstens 17"zijn vanwege 330mm vóór remschijven.
                                                              No problem, ik kan ze vast wel slijten aan Beamer. ;-)
                                                              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

20 uuroo geboden!
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                                                X