Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW 325ti (E46 Compact) 2001

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Altijd balen, ja. Van die klusjes waar toch stiekem wat tijd in gaat zitten om te repareren. Aftikken, en daarna genieten. Met een oudere auto weet je nooit wanneer dit soort dingen op zullen treden. Ik heb iets soortgelijks met een paar uitlaatbouten gehad. Die bleken van een of andere speciale legering, dus mega moeilijk uit te boren. Twee heb ik zelf gedaan, de rest mocht de garage doen.

Comment

• Een compleet andere wielophanging eronder zetten niet makkelijker geweest ?

Comment

• Dat lijkt mij ook.
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Gevraagd. Nee. Dat is niet echt een optie. Moet je namelijk kunnen zien wat je koopt. Met blote oog lukt dat niet. Moet je op de sloop ook dingen gaan demonteren.

Comment

• Zo. Garage heeft ge whatsappt. De auto is klaar en ik € 1.235,- armer (ex BTW). Wel links en rechts splinternieuwe handrem systemen achter de wielen. Kat...zak....

:-)

of....

:-(

Nou ja. Waarschijnlijk zal ik weer met een big smile uitstappen na het ritje terug naar huis vanuit Verweggistan.

Comment

• Niet meer teveel bij nadenken... En idd gewoon weer van gaan genieten.
              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Had je al een vakantie ingepland of moet je die nu annuleren? Je mag wel gratis in mijn man cave als wij weg zijn.

Tering man, dat is wel een tegenvaller. Koop je auto's dan ook bij betrouwbare lui! O, wacht....

Comment

• Met ons 4tjes in de Compact is wat krap. Denk wel leuker in Schotland maar okay. Met de bromtol gaan we. Ja. Betrouwbaar... Hij zag er ook zo leuk uit he. Zo gewoon. Zou je niet verwachten van zo'n "Ideale schoonzoon type". Heeft nog alleen met mijn dochter en zoon in de auto gezeten.

Comment

• Na 3 weken vakantie stap ik in de Compact. Start in 1 keer. Rijdt prima. Dak loopt alleen nu stroef. Moest echt met de hand mee helpen om dak dicht te doen. Geen flauw idee hoe dat verder nu moet. Dak maar dicht laten tot de volgende beurt bij W's mannetje dan maar...

Comment

• Probeer je ons nu via een omweg te vertellen dat je schoonzoon het dakje NIET gesmeerd heeft?
                      *volgt het draadje maar half

Comment

• Mijn schoonzoon zit in het gebak... Dus.. :-)

Comment

• Luie! Je moest hem voor je vakantie wel ff smeren. Je kan toch niet zo'n auto zolang alleen laten staan?! Je zorgt er slecht voor.

Comment

• Ik morgen bij de Brezan vet halen. Al wat filmpjes net gekeken. Moet kunnen. Moet kunnen. Als je me voor zo'n godsvermogen zo'n wagen aansmeert moet je ook wel de ///M hoes erbij leveren he? Die verwarmde met bevochtiging voor een beperkt klimaatje. Of slaap je er tegenwoordig in?

Comment

• Ik zou gewoon wachten.
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

• Wat een likje ganzevet allemaal niet kan doen zeg...

36D5CD59-004C-46B0-BDEC-A21C24DC79D2.jpeg Even schoonmaken, spuiten en het werkt weer. #zelfklussengoesright

Comment

• Nix leukers dan lekker met zoonlief laat op avond in Bilzen nog even een stukje te gaan rijden en die straat weer terugvinden die helemaal open lag. Heerlijk door de modder gebanjerd (wel zachtjes voor de slapende kindjes). Net de 285.000 km grens doorbroken. Zou ik met deze auto de 300.000 halen? Moet snel naar W’s mannetje voor wat onderhoudwerk en een oliebeurt. Zit ook een “woeshwoesh” ergens en bij wegrijden (vanaf het begin al) een “kabloink”. Ik gok de hardyschijf. En misschien toch maar weer het wintersetje eronder binnenkort.

Comment

Working...
                                  X