Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Doe ik al jaren Jasper, en dan droog brood vreten omdat je de eindjes niet meer aan elkaar kan knopen..

Eddy Murphy modus -> "To make ends meet?!? The ends are meeting like a motherf*cker!"
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Wacht maar. Ik ben over 3 jaar lekker op TV, met John Williams en Annemarie van Gaal naast me op de bank. Jankend over alle schulden, terwijl mijn vet glimmende Polo op de oprit pronkt. :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Je kan altijd de bak in 1 laten vergrendelen en er een 45 km/u bordje opschroeven om kosten te besparen. Gisteren zag ik een oude Mégane cabrio rijden die tot 45 km/u auto was omgebouwd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RutgerK Bekijk bericht
          Je kan altijd de bak in 1 laten vergrendelen en er een 45 km/u bordje opschroeven om kosten te besparen. Gisteren zag ik een oude Mégane cabrio rijden die tot 45 km/u auto was omgebouwd.
          Dat vind ik misschien wel de meest idiote trend van de afgelopen tijd. Niet alleen is een volwaardige auto die begrensd is op 45 km/het nog altijd best een gevaarlijk object in de handen van iemand die nooit rijles gehad heeft. Maar constant in z'n 1e versnelling rijden is ook bijzonder onplezierig.
          Aprilia RSV Mille '01

Comment

Zaterdag moest ik rijden voor de voetbal en een van de ouders had een T8 bij zich. Metallic zwart, 22" velgen met 5 spaken en zwarte accenten en allerlei chromen lijstjes op en aan het exterieur. Verder was de auto wat verlaagd, voor nog meer dan achter. De snelheid van het geluid spatte er vanaf, een heftige AMG SUV is er niks bij.

Ik moest meteen aan West Coast Customs denken. Dit kon echt niet. Op de plaats van bestemming hoor ik die motor en dat is dus geen V8. Helemaal niet zelfs, terwijl die 8 op de achterklep dat toch suggereert en die uitlaten ook. Het bleek om de T8 Twin Engine 320+87 8-speed Geartronic te gaan, een 4 cilinder dus. Deze man reed hem op basis van 7% bijtelling.

Ik begreep dat het om de hybride variant ging, en ik snap van alles wel, maar ik snap dus niet dat je van zo'n versie zo'n verschrikkelijk schreeuwerige uitvoering maakt. Ik zit even te klikken op de configurator en ik moet concluderen dat die auto helemaal niet bij West Coast Customs is geweest. Je kunt hem gewoon zo samenstellen af fabriek!

Ik heb even in de auto gezeten en hoewel ik het interieur heel erg mooi vindt, past het totaal niet. Dat interieur hoort in een hippe Tesla of een i8, maar niet in een degelijke, saaie, Volvo SUV, waarmee je met je perfecte gezin op zondag van de weg af kan de heide op, om daar heerlijk te picknikken met zelf gebakken meer granen broodjes.

Maar goed, die dingen zijn niet aan te slepen, dus het zal allemaal wel aan mij liggen.
            Groeten,
            Bats
            wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
            *klopt zelf op schouder* --- TSM
            Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
            Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
            Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
            de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
            Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
            Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Tot een paar weken geleden waren ze niet aan te slepen. Ongeveer net zoals een V60 D6 niet aan te slepen was.

Zodra dat ding ook gewoon €700 per maand doet in de bijtelling, droogt de verkoop snel op.

Heb er laatst in gereden. Prima auto, maar uiteindelijk is het een overbetaalde 4-pitter.
              En helemaal eens mbt de bling en tupperware: past ECHT niet bij Volvo.
              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Working...
              X