Goeie omschrijving; cool maar niet echt mooi. Zo als ik dat bijvoorbeeld ook vind van een Zonda, Enzo, Carrera GT of F1.
Erg heftig ding die Koenigseggqqqqqxxxxxzzzzz; een rijkejongensspeeltje dat ik beter snap dan een Bugatti Veyron.
Oké, het is nog wat aan de vroege kant voor Zweedse autoporno. Maar dit is zeer bijzonder te noemen, dus gaan we hier niet te lang mee wachten. Petrolhead Jay Leno, oprichter Christian von Koenigsegg en de 1018 pk sterke Koenigsegg Trevita. 18 minuten supercar-geweld in de garage van Leno en op de wegen van […]
Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
Lancia Thema 8.32 1988
Bimota SB6 1995
Suzuki GSX-R750 1985
Suzuki GSX-R750 1985
Suzuki GSX-R50 1987
Net even deze docu gezien over Koenigseggeggeggeggeggeggeggeggeggeggeggeggeggegg
Erg leuk om te zien hoe de oprichter: Christian von Koenigsegg. over zijn auto's en zijn bedrijf kan vertellen. En vooral ook hoe hij zelf inhoudelijk invloed uitoefent op zaken als deurconstructies en wielophanging.
Filmpje laatst gezien, prachtkerel. Pagani of Koenigsegg zijn mannen met een technische achtergrond, die gewoon het beste van het beste willen maken. Dus een mooi doordacht technisch ontwerp, afwerking op het hoogste niveau en geen vervelende marketingafdeling die rekening moet houden met grote verkoopaantallen. Daarom wordt het dus nooit wat met Spyker. :)
Hier emmert meneer Koenigsegg wat over stuurtjes en knopjes van het dashboard
Ben ik nog zo'n onnoemelijk anorak dat ik hier wel uren naar kan luisteren?
Heb je de andere delen ook gezien?
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Deel 7. Systeem is vergelijkbaar met Fiat's Multiair dat al sinds 2009 te koop is, maar vooral het idee om de motor als luchtpomp te gebruiken vind ik gaaf;
The Inside Koenigsegg video series concludes today with this final instalment – the gearbox. buy silvitra online no prescription This one is guaranteed to go over most people’s heads. T…
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Als ik iemand zijn baantje benijd dan is dat wel van die Christian von Koenigsegg. Man, man, wat moet dat toch gaaf zijn om de hele dag met een zooitje andere autogekke anoraks coole oplossingen te verzinnen voor één van de meest extreme hypercars ter wereld. Die gast stapt iedere dag in de natte droom van een petrolhead binnen. Je zou er bijna voor BETALEN om dat werk te mogen doen.
Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Blijft voor mij ook altijd een feest om zo af en toe in de garage even in de Cobra te stappen, zeg maar een soortgelijke natte droom voor petrolheads ;-)
Even de eigen 0-300km/u-0 en 0-200mph-0 records gebroken
En zonder handjes!
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Comment