Volvo toont op de autoshow in Detroit deze S60 Concept. Het is een showmodel van de auto die in 2010 op de markt komt en de huidige S60 aflost.
All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Nou, als DAT het gaat worden, dan laat maar..., maar moet het eerst nog zien, de meeste productieversies lijken bijna niet meer op de concepten, ik hoop dat dit ook voor de S60 gaat gelden...
Volvo heeft de nieuwe S60, die begin 2010 op de markt komt, ongecamoufleerd de weg opgestuurd in de VS. En dan is het kwestie van tijd dat de beelden op
Er is eigenlijk best veel veranderd sinds de concept(bijna geen enkele plaatwerknaad zit op dezelfde plek en de lampen zijn ook compleet anders), maar in de basis is het dezelfde wagen in een liever jasje. Dus mijn portie mag bij fikkie blijven liggen. :-)
Tja, ik doe mijn best om em lelijk te vinden, maar ik vind em toch wel mooi eigenlijk..., hoewel ik eerder een S80 zou nemen, is wat meer 'sedan' zeg maar...
Maar met het huidig model is ook niets mis mee... ;-)
Zag net tijdens het bladeren door de nieuwe Autovisie dat de S60 alleen nog maar diesel 5-cilinders krijgt. De benzine motoren zijn bijna alleen maar 4-cilinders :( (op de T6 na)
Comment