Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Volvo S60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hahahahahahaha. Heb IK dat geschreven? Blijkbaar is mijn smaak na de Cactus toch wat aangetast :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
      Hahahahahahaha. Heb IK dat geschreven? Blijkbaar is mijn smaak na de Cactus toch wat aangetast :-)
      Dat was eigenlijk vlak voor de cactus, om precies te zijn. :-)

Comment

• HAHAHHAHAHAHA!!!!

Inderdaad. Nou ja. Als we maar plezier hebben.

Comment

• Kleintjes opinie over auto's en smaak is nogal aan verandering onderhevig ja, maar de trend is de laatste jaren nogal neerwaarts. ;-) Hoewel die Voyager ook wel een dieptepuntje was..., de 2-serie slaat echter alles. Ja, de Kaktus is lelijker, maar dat is em vergeven door de lage kosten...

"Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Een Cactus kan je nog apart noemen, een 2 AT is gewoon een saai, lelijk busje. Met na 20 km een driecilinder achter de opgetrokken neusgaten...:-)

Comment

• Een beetje off-topic, maar serieus dat ding heeft een 3-cilinder? Broehaha, dat wist ik nog niet eens. Dat maakt de keuze nog onbegrijpelijker.

Comment

• Yep, een spontane en lekker gekke 3-cilinder....:-)

Comment

• Heeft de nieuwe 318i niet ook gewoon die 1.5 driepitter uit de Mini? (Net als de 118i en 218i)
                  Giulia 1600 Super '65
                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ha, die Veloce;

Klopt.
                    Scherven brengen gelul.

Comment

• Tegenwoordig ben je dus dé man als je een x20i hebt.
                      Hoe snel kan het gaan...

Comment

• Ooit was je al de man met een BMW 1500...

VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ha, die WimD;

Nou, dat viel de Beiers toch wel zo tegen dat de 1600 en 1800 niet lang op zich lieten wachten....
                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Interessant dat veel draadjes vaak ombuigen naar BMW's... :-)
                            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Terug naar Volvo's dan: fully loaded V70 Polar's nu in de lease voor BMW Scenira-doekoe!
                              Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• *doet duit in het zakje*

Voor hoeveel zou je deze moeten kunnen meenemen?
                                http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/v...f4f8b9c5b7a618

Comment

• Vraagje namens mijn zwager: hoe betrouwbaar is dit model S60? Meer specifiek de 2.0T Automaat (powershift ipv geartronic als ik het goed zie?).

Comment

Working...
                                  X