Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knappe gebruikte Zweden'

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voor hetzelfde geld koop je een auto zonder turbo en standaard 400PK....

Comment

• Iets tegen Turbo's?

Comment

• Voor hetzelfde geld koop je er twee voor, met werkend schuifdak etc... ;)
        Rijd overigens lekker zo'n Jaspermobiel, maar dan met veel pk, maar ik had er geen 'klik' mee.

En we kwamen er niet uit met de inruil van de A8.. :)
        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
          Vind ik ook, daar is echt serieus veel geld in gestoken.
          Zo te zien aan de foto's weet ik ook wel door wie het werk gedaan is.

Comment

• Lekkere sleeper. Al moet ik zeggen dat ik de V70 als auto nou totaal NIET vind schreeuwen om veel vermogen. Heb nog nooit in een V70R gereden, wel eens in zo'n 850 T5 van vroegah. Daarin had ik ook al vrij snel het idee dat er betere chassix zijn om zoveel power te verwerken. :)
            Volvo V70 --- Lexus IS300h
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

• 140pk heb je je handen vol aan, hè ;)
              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Nou! :)

Hij had ook best 200 PK mogen hebben voor het leuke, maar 400 PK op die voorwieltjes, dan moet er aardig wat aan het onderstel gebeuren. Wat bij die R waarschijnlijk ook wel zo is, DDWW.
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Bij dit topic titel moet ik eigenlijk altijd denken aan Elin Nordegren, de ex van Tiger Woods. Komt ook uit Zweden :-)

Comment

• Ha, die V70;

En waarschijnlijk ook flink gebruikt.
                    Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Hij had ook best 200 PK mogen hebben voor het leuke, maar 400 PK op die voorwieltjes,
                      400pk via AWD, dat scheelt wel hoor ;)

privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Dus... ;)
                        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Zoveel verstand heb ik nou van Volvo's! Het is maar goed dat ze toch niet stuk gaan. :)
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
                            Iets tegen Turbo's?
                            Zeker niet. Zitten ook in mijn Cactus. Alleen het geld van zo'n mooie verbouwing komt er niet meer uit. Mijn bewering klopte niet helemaal maar een 2001/2002 M5 kost net zoveel en die is standaard met 400PK zonder turbo. En RWD natuurlijk :-)

Comment

• Voor diegene die nog een bijzondere Zweed zoeken ;-), staat te koop bij Kleyn

Het is denk de meest bijzondere Volvo waar ik ooit mee zal "rijden", ligt een B20 blok in, je moet geen haast hebben als te ten strijde trekt, maar het is misschien wel wat als je een drassige tuin heb :-)

Comment

• This has Bats Boodschappenkar written all over it. :)
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ook niet onaardig !

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...6&pageNumber=1
                                  Simca 1000 rallye 2 (RWD)
                                  Peugeot 404 1961 (RWD)
                                  BMW 3 touring (RWD) daily
                                  VW POLO 1.6

Comment

• "Mängel: Sitzheizung, Klima, elek. Spiegel ohne Funktion. Vermutlich Katalysator defekt.
                                    Leichter Überdruck im Wassersystem"

Het verklaart wel de prijs in ieder geval. :)

Comment

• Gezien de dececten vind ik m best aan de prijs...

Comment

• Met de ervaring van 120K km in een 9-5 V6 rondgereden te hebben en de door de verkoper genoemde defecte zou ik met een grote boog om dit exemplaar heen lopen.
                                        Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+5K km

Comment

• Beter een defecte 9-5 dan een werkende Prius....;-)

Comment

• eens met Elentinos en Levensnevel, dat ding is n.m.m. een kandidaat voor sloop. Is niet meer de moeite om te fixen. Zelfs als je een goed ruilblok (€500?) hebt klaar liggen moet je er nog minimaal 2 werkdagen (a €50-70/uur) in steken om 'm weer betrouwbaar rijdend te krijgen. Dat is economisch niet reeel.

Comment

• [off topic]
                                              er zijn mogelijk gummers die Raspaardje's meest recente bijdrage in dit topic ietewat te cryptisch vinden.
                                              Long story short:
                                              We ruilen binnen afzienbare tijd onze 9-5 met chromen brilletje in voor een Prius II.
                                              [/off topic]

Comment

• Dank voor de verheldering, nu de verklaring nog...:-)

Comment

• [off topic]
                                                  dat is vragen naar de bekende weg Raspaardje.
                                                  Want die verklaring heb je natuurlijk allang op het saabforum gelezen.
                                                  Daarom voor alle andere gummers die niets met Saab hebben:
                                                  short story long
                                                  http://www.saabforum.nl/viewtopic.ph...08617&start=60
                                                  de post van zo 06 nov, 2016 12:02
                                                  [/off topic]
                                                  Last edited by levensnevel; 07-11-16, 15:30.

Comment

• Ik heb niets met een Prius, mag dat ook? :p

Comment

• Hmmm. da's weer wat moeilijker zoeken naar Levensnevel in het Weertse.
                                                      '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Nee, had ik nog niet gelezen levensnevel.
                                                        Iedereen maakt eigen keuzes natuurlijk.
                                                        Daar laat ik het maar bij...:-)

Veel succes en plezier straks met de Prius!
                                                        Dieselgeratel of CVT-geloei, what's the difference...? :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door levensnevel Bekijk bericht
                                                          [off topic]
                                                          er zijn mogelijk gummers die Raspaardje's meest recente bijdrage in dit topic ietewat te cryptisch vinden.
                                                          Long story short:
                                                          We ruilen binnen afzienbare tijd onze 9-5 met chromen brilletje in voor een Prius II.
                                                          [/off topic]
                                                          Veel sterkte ermee...
                                                          "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Vrijwillig en privé een Prius rijden? Rare wereld :-)
                                                            Prius II is toch het vorige model?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik had het zelf ook gemist, ik vind het wel verrassend, maar snap het prima, uiteindelijk gaat het wel om het geld wat je er aan uit wilt geven. Ik ben benieuwd hoe de vorderingen zullen zijn...
                                                              http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                                                              Citroen 2CV 1982
                                                              Saab 9-3 2.0T 2002
                                                              Citroen C1 2014
                                                              Solex 3800

Comment

• Voor de mensen die nog een authentieke camper zoeken: https://www.kleyntrucks.nl/truck/det...5-180-pk-96-l/

(beetje reclame maken mag toch wel? ding reed verrassend goed, over het terrein ;-)

Comment

• Saab 9-5 V6 Turbo de enige motor zónder de Saab sludge en distributieketting problemen:

https://www.gummen.org/forum/auto-s/...-turbo-griffin
                                                                  Simca 1000 rallye 2 (RWD)
                                                                  Peugeot 404 1961 (RWD)
                                                                  BMW 3 touring (RWD) daily
                                                                  VW POLO 1.6

Comment

Working...
                                                                  X