Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knappe gebruikte Zweden'

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag is het exact 50 jaar geleden dat het hele verkeer in Zweden tien minuten stil lag.
    In die tien minuten werden verkeersborden en verkeerslichten allemaal aangepast aan rechts rijdend verkeer.
    De operatie verliep vrijwel probleemloos. Ook daarna waren er weinig berichten over incidenten wegens het rijden aan de rechter kant van de weg.
    Last edited by Kwibus; 14-09-17, 19:07.

Comment

• nostalgie...
      http://www.harriearendsen.nl/volvo-k...-turbo-b204gt/

Hoge wannahave factor. Alleen die absurd hoge vraagprijs... (ik bedoel, als het nu een 780 coupe was...)
      Last edited by janspeed; 17-01-19, 13:36.

Comment

• Heel cool ding, ziet er zo op de plaatjes ook nog erg goed uit. Vandaar die vraagprijs natuurlijk. :)

Comment

• Tering wat een gaaf ding! Prijs is absurd en 140k in 30 jaar met een Volvo is .... Argwaan wekkend. :)

En dan het gewicht..... 1364 kilo weegt die schuit. Da's nu wat een hatchback weegt.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Voor dat geld heb je ook de enige Lulvo 340 cabrio ter wereld :-)
            VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Hoort eerder thuis in "Ambitieuze vraagprijzen"

Comment

• Je hebt gelijk. Ik was de titel van het draadje even vergeten.
                VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ik doelde eigenlijk eerder op die 740 met anderhalve ton op de teller en pepermuntrolhouder.

Comment

• Vier bak, analoge klok ipv toerenteller.... Schraler kan gewoon niet! Wel een apart ding maar Jezus wat een crisis spec.
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• 16535539-1.jpgDoe me dan deze maar
                      fka v164

Comment

• Wel gaaf idd

Alleen wil hij blijkbaar die klassiekers niet verkopen.
                        Een Volvo 145 voor 55K? Een 262 Bertone aut voor 26K?
                        En een lilleke 740 voor 17K.
                        Die 780 kost ook gewoon 30K he.

Dan houdt hij die bakken toch lekker? :-)
                        Last edited by Harry; 18-01-19, 09:30.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Met een vier bak ben ik soms nog wel blij (ipv een driebak).
                          8.2 met supercharger?

Comment

• Hoho, die 740 is niet lelijk ja ;-)

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                            1984 Saab 900 Turbo T8
                            1981 Mercedes RMB 207D
                            1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woes Bekijk bericht
                              Hoho, die 740 is niet lelijk ja ;-)

Ik doel op deze he? En die is gewoon echt lelijk.

"De achterspoiler, het elektrische schuifdak en bodykit in de Polar White exterieurkleur geven de auto een sportieve uitstraling, "

Ja met dat schuifdak wordt hij ineens heul sportief..

https://www.harriearendsen.nl/volvo-...0-2-3-16v-glt/

740.jpg

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Dit is gewoon een hobby van de baas, op kosten van de zaak. Hij wil helemaal niet verkopen. In L heeft een Fiatdealer ook zoiets. Daar staan al jarenlang wat klassieke Abarths voor idiote prijzen in de showroom te pronken. Het ziet er wel mooi uit, moet ik zeggen.

Comment

• Dat kan wel eens de reden zijn inderdaad. Een andere reden kan boekhoudkundig zijn. Om de (her)financiering voldoende te dekken met inventaris, worden de prijzen hoger gezet.
                                  Dat zou wel slecht nieuws zijn voor de handelaar.

Comment

• Om vervolgens vlak voor het ter ziele gaan de boel met 90% af te waarderen (boekhoudkundig) en het snel in prive over te nemen...

Ik mag hopen dat het niet zo is, maar de mogelijkheid bestaat.
                                    Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                    Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Klinkt als een businessmodel voor de uit de hand gelopen autohobby van sommige gummers hier ;-)
                                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Inderdaad, nostalgie.
                                        die two-tone 480 uit 1992 met Taurus lichtmetaal .....
                                        Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+54K km

Comment

• Ik vind die bespoilerde 740 wel gaaf eigenlijk. :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Sinds ik dit linkje op mijn telefoon heb aangeklikt krijg ik nog alleen maar advertenties voor oude Volvo's, dus blijkbaar wil hij er toch vanaf.

Die witte 740 is zo fout dat het op zich wel weer grappig wordt. Voor iemand anders uiteraard. :)

Comment

• Sorry Joep! ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht

Ik doel op deze he? En die is gewoon echt lelijk.

"De achterspoiler, het elektrische schuifdak en bodykit in de Polar White exterieurkleur geven de auto een sportieve uitstraling, "

Ja met dat schuifdak wordt hij ineens heul sportief..

https://www.harriearendsen.nl/volvo-...0-2-3-16v-glt/

740.jpg

Haha, ja deze kan beter in dat andere topic: auw, m’n ogen :-D

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                                                1984 Saab 900 Turbo T8
                                                1981 Mercedes RMB 207D
                                                1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

Working...
                                                X