Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knappe gebruikte Zweden'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vinnut karretje overigens aardig aan de prijs, bijdewee....

http://www.zeperfs.com/en/duel1480-237.htm ;)
    Veritatis simplex oratio est

Comment

• Er is een heel Wikipedia-artikel aan Volvo/Yamaha V8 gewijd. Het valt me op dat de V70 niet genoemd wordt. Volgens mij is die ook met V8 geleverd. Jullie koning Willem Alexander heeft er nog een gehad, voordat hij braaf is overstapt op Tesla.
      Skoda Enyaq RS (2024) - Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Magirus Deutz (1976)

Comment

• Ha, die WimD;

Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
        .... Het valt me op dat de V70 niet genoemd wordt. Volgens mij is die ook met V8 geleverd....
        Ik waag dat te betwijfelen. Weet wel dat er V70's omgebouwd zijn naar de V8 uit de S80.

Scherven brengen gelul.

Comment

• Ja, nooit af fabriek de V8 in de v70, klopt. Alleen in de xc90 en de s80.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• V8 Volvo's, dan denk ik aan die tribute van Dave Letterman na het overlijden van Paul Newman. Daarin verhaalde Letterman hoe Newman hem overhaalde om net als hijzelf een nieuwe 960 te kopen en daar een Ford V8 in te laten lepelen. Met een 'puffer' nog wel, Letterman wist niet wat het was, maar ja, Paul nam ook een 'puffer'. En tegen Paul zei je geen nee. Geweldig verhaal was dat.

Helaas krijg ik het fragment uit 2008 niet meer gevonden..

Comment

• Dat heb ik laatst nog eens gezien.... Een paarse station toch? Zal eens zoeken.
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Interview door een jonge Jon Stewart. Leuk verhaal. :)

Volgens mij zit die auto in een aflevering van Comedians in cars getting coffee, met Seinfeld, op Netflix.
                Mini Cooper Clubman
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Paul Newman was a racer, an actor and an all-around great guy. This V-8-powered Volvo 960 wasn't his car, but he did help build it. George Achorn of Volvo enthusiast site Swedespeed took a look under the hood. —Ed.

De tekst ;)

Overigens werd in de Haagse regio begin jaren 90 Chevrolet 350's in Volvo 245 gelepeld, met veel succes.
                  En minder werk dan een Ford V8
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

• Ah, hij had het verhaal eerder dus ook al eens gedaan. Maakt niet uit, nog steeds een mooi verhaal.

Comment

• Even opgezocht, die 960 met V8 van Letterman zat in S02E09.
                      Leuke serie, ik kende het nog niet.
                      Last edited by ingmar; 06-04-19, 05:14.
                      When men were men

Comment

• 58_spyder

Die kan zo het restomod draadje in.

Comment

• Ja mooi ding
                          fka v164

Comment

• Ha, het is maar een intressekoll.

Comment

• 50 mille, maar dan heb je ook wat. Een ouwe Volvo met 500 pk.
                              Vind uw Volvo € 49.500,- - Op de grootste online automarkt, Europawijd.
                              Skoda Enyaq RS (2024) - Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Magirus Deutz (1976)

Comment

• Met 500 pk nog meer onderstuur dan normaal.
                                ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Saab 9-3 cabrio van 19 jaar oud verkocht voor de vraagprijs: https://www.autoscout24.nl/aanbod/sa...=android-share

In opdracht weer als nieuw gemaakt en dan niet in Best.

Comment

• Ja, de waarde van SAAB cabrio's zit enorm in de ligt, zeggen ze!

*steekt Cubaan op*
                                    I fart in your general direction

Comment

Working...
                                    X