Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie rijdt er SAAB?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Tja... over 2 weken weer kijken naar een zwarte 9-5 uit 2003, toch maar. Wel op benzine, automaat en geen leer, maar de prijs lijkt erg redelijk te worden.

Ik weet eigenlijk geen echte alternatieven. Behalve de obligate Gummen merken natuurlijk, maar die zijn niet echt stijlvol te noemen.

Enne... kan die 150 pk naar 200pk+ zie ik ;-? Nee, is geen optie...
    Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Waarom niet?
      All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Als ik het goed begrijp moet je beginnen met 17", sportonderstel, enz... Daarna eens over de motor denken.

Kun je beter met iets heel anders beginnen. Gelijk een 240pk versie, of een V70R. Nieuwprijsverschillen zijn groot, maar als ze eenmaal 5 jaar oud zijn...
        Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Chippen kost iets van 1300 euro. Je kan 2 dingen doen:
          1. Kijken of je iets beters kan kopen voor 1300 euro meer.
          2. Deze kopen en chippen.
          All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Ik heb ook een saab 9-3 1.8t wel een linear met Vialle LPI bevalt goed, alleen wat last van de bekende saab 9-3 kwaaltjes. Krakende voorveren en als het koud is wil het dashbord nog wel eens kraken. Met de 1.8t [lees 2 liter] kan je redelijk meekomen in het verkeer. Ideale reiswagen. Ik zoek trouwens nog orginele dakdragers voor mijn 9-3.

Comment

Working...
            X