Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In september komtie!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• In september komtie!!

Luitjes,

Even een kleine update van mij. Lang, lang geleden was ik 1 van de oprichters van toen nog gummen.net, zo'n 8 jaar geleden. Na de eerste jaren fanatiek op het forum, de site en in het bestuur actief te zijn geweest, heb ik mij een jaar of 4 geleden terug getrokken.

Er is heel wat gebeurd de afgelopen tijd: scheiding, nieuwe job, ontslag door economische malaise.... Maar nu ben ik weer redelijk op stoom aan het komen in mijn leven en heb ik ook weer meer tijd om mijn nog steeds favoriete site te bezoeken. Nieuwe job, nieuwe vriendin, nieuwe vrienden (ongelofelijk hoe snel sommige mensen je "vergeten" als het even slechter met je gaat)....

Maar goed: met een nieuwe job komt ook een nieuwe auto: 3 weken geleden heb ik een Volvo XC60 besteld, de 2.4D 175 pk DrivE. Ja, slechts FWD maar ben nooit en zal nooit van plan zijn om door de troep te rijden. Maar wel mét 420Nm en een ongekend comfort. Doordat de dealer heeft zitten slapen (oh,oh, wat hebben ze het toch druk!) is de auto een week te laat besteld zodat hij niet vóór de fabriekssluiting wordt geproduceerd maar net na. Dus ipv half augustus komt hij pas half september....

Oh ja, de kleur: Ice White! Coooooolll
    ************XC 60 in KLPD wit ************

welkom thuis dan maar :)

En lekkere actie van je dealer! maar wel een leuke auto.
    Forza!

Comment

Ha Riet, Welcome back man.

Tja, weer flink veel ellende achter de rug lees ik.

Anyway nu weer verder rollen met een witte XC60, gaaf man, veel plezier ermee. Zal ongetwijfeld wel lukken.
      2 x ouwe premium meuk
      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Welkom terug Richard!!

Komt de XC60 nog wel voor de IAA?? Kun je hem direct even uitproberen op de autobahn. :-)
        Of ga je niet mee?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Hoi Riet, tijdje geleden inderdaad. Zo te horen bekijk je alles positief en komt 't allemaal goed. Succes en geniet van de mooie dingen, o.a. van je nieuwe waggie waggie en echte vriendschappen ;)

Comment

Ik ga zeker mee! Een mooie traditie laat ik niet zomaar varen!!

De planning voor de IAA is 24 september. Dat moet lukken toch? Volgens de dealer wordt hij in de eerste week van september geproduceerd, tel daar nog 2 weken bij op en dan moet het gaan! Zal inderdaad zijn eerste uitstapje zijn buiten Nederland...

Wat duren 3 maanden toch lang.....

Comment

Zo Riet, turbulente tijden geweest! Hopelijk is e.e.a. in "goede sfeer" verlopen, ik denk dan met name aan de kinderen, het contact met de ex etc.

Je baan verliezen is ook spannend in deze tijden, mooi dat je weer vervanging hebt. En niet alleen voor je baan, zo te lezen. :)

Zo'n XC60 is een sympathieke SUV, heeft niet het wannabe van een Aziatisch prul, en niet het proleterige van een Duitse variant. Aparte kleur ook!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha die Riet, welkom terug.

Omdat je net terug bent, slik ik mijn persoonlijke mening over het bestellen van FWD SUV's even in. Voor deze ene keer :)

Comment

Het is geen SUV maar een Crossover... ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Zo'n XC60 is een sympathieke SUV, heeft niet het wannabe van een Aziatisch prul, en niet het proleterige van een Duitse variant. Aparte kleur ook!
                    tis de minst erge idd ...omdat het een volvo is

maar het blijft een suv ;-)
                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Welkom terug Riet, is dat nu de nieuwe diesel motor van Volvo? Die schonere versie zegmaar?
                      BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Welkom terug en gefeliciteerd met je nieuwe auto! Mooie auto, zo'n XC60.

Comment

De motor in mijn XC is inderdaad de 2.4D 5 cilinder, afgeleid van de vorige generatie D5. Hierbij heeft Volvo een aantal verbeteringen toegepast waardoor het verbruik en de uitstoot beperkt worden.

Maar ja, met 1650kg, 175pk en 420 Nm, reken ik in ieder geval niet op een gemiddeld verbruik van 6L/100km... Dat haal ik niet eens met de S40 2.0D nu (6.3L)

Laat Volvo maar lekker meedoen aan de milieu/schoon/b-label/CO2 hype, scheelt mij weer iets in BPM en dus in de bijtelling...

Comment

Kuurtje.......

3 september is de voorlopige afleverdatum. Daarna zit ik toch hard te denken aan een gezondheidskuurtje voor de XC60:

http://www.rica.nl/chiptuning/showup...=29&Model=1264

Comment

Vraag meteen of ze een cardanas naar de achterkant leggen!

Comment

Hoi Riet, welkom terug. Ik heb je ooit een keer gesproken, tijdens de gummen klankbord meeting (ja, dat is ook al weer lang geleden). Je kijkt in ieder geval vóóruit, da's het belangrijkste. Jammer dat je je vrienden echt hebt leren kennen...

Ter zake: mooie auto die XC60! :)
                                Oliestoken voor het goede doel

Comment

Hi Riet, gave wagen. Je ziet die XC60's nog niet veel rijden, maar in z'n klasse met de Q5 IMO de mooiste. Ooit in een grijs ver verleden een autoradio van je overgenomen, letterlijk "kofferbakhandel" langs de A27 IIRC. Doet het nog steeds ;-)
                                  2019 Volvo V60 T6

Comment

Welkom terug Riet, toe maar scheiden en vrienden verliezen.........
                                    Ervaringsdeskundige zegt: dat waren dan géén vrienden en je komt er sterker uit. Degene die gebleven zijn, zijn de echte !

Mooie Volvo lijkt me!
                                    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Niet in maar 1 september komt hij!!!!!! Nog een weekje geduld dus....

Comment

En? :)
                                        Aprilia RSV Mille '01

Comment

Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou
                                          Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Eergisteren toch ?
                                            fka v164

Comment

De XC60.. mooi ding. De enige Volvo waar ik voor om kijk. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Bekijk bericht
                                                De XC60.. mooi ding. De enige Volvo waar ik voor om kijk. :)
                                                En een motoragent op de rechter rijbaan voor z'n sokken rijd... :)

Comment

...of achterop een pliesie V50 knal omdat hij met brandende remmen op de rechterbaan staat.. ;)

Comment

Lol :)

Comment

Tja, wat zal ik zeggen?
                                                      Mooi, stil, snel, zeer comfortabel, de D5 klinkt super. Rijdt heerlijk! Nee, geen bochtenridder maar ook zeker geen stumper.

Alleen wit... man, met dit weer, wat is dat ding snel vies zeg..
                                                      Foto's volgen binnenkort!

Comment

Welkom terug.

Wit wordt snel vies, maar wat dacht je van zwart?

Heeft jouw wagen ook dat systeem dat begint te piepen (als het aan staat) als je van baan verandert zonder dat aan te geven? Het systeem 'denkt' dan dat je aan het soezen bent.
                                                        Een collega heeft er eentje met dat erin. Tis gelukkig uitschakelbaar. Stoer geluid komt er uit die motor.

Succes er mee!
                                                        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                                        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Welkom terug! Congrats met de Volvo!

En nu een beetje opschieten met die foto's, inclusief interieurshots graag!
                                                          "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Working...
                                                          X