Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Saab kenners, kom ook hier ff binnen!!! :-)
Collapse
X
-
Da's voor John eens per maand dus, valt nog mee. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtDie 2.8 V6 toerbo, is dat nu ook eigenlijk een Opeltorretje?
Er moet en zal een Opelmotor in, nietwaar?
;)
Wat je zegt.
Tjonge jonge John, doe niet zo moeilijk, of is het "voor de buren"? Schijt aan de buren en koop toch gelijk een Vectra
ipv zo'n badge-engineerd geval.
:-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht@JC
John is toch een niche player? Dan denk ik dat ik weet wat het gaat worden. Jij ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk berichtGeloof het of niet maar het is een Kia (gooi maar open dat kia-kenners draadje)
Jemig!!!!! En wat een chroom!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk berichtJemig!!!!! En wat een chroom!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
Nog veel meer glimmie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtIs het ook mogelijk dat men hier een keertje serieus reageert of wat...... :-)
Die achterlichtunits van 93 zijn echt GEEN POREM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtIs het ook mogelijk dat men hier een keertje serieus reageert of wat...... :-)
Je kan zo'n omgelabelde Opel ook hier oprapen:
en
Wel even op het nekschotje BPM letten.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtIs het ook mogelijk dat men hier een keertje serieus reageert of wat...... :-)All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
Ff serieuze vraag, wil je die auto alleen zakelijk rijden?
Als je toch naar een goedkope 2e hands kijkt, kan je em dan niet net zo goed privé kopen?All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
Nope, heeft met kosten te maken.
Laat ik het zo zeggen, bezuinigen, bezuinigen en nogeens bezuinigen.
En ik wil tenslotte voor een dubbeltje op de eerste rang zitten:-)
Anyway, al 20x een rekensommetje op los gelaten, voordeliger kom ik dan niet uit.2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
Comment