We zijn aan het rondkijken naar een opvolger voor de Alfa 156 2.0 JTS en waren eigenlijk op zoek naar een auto van zelfde formaat, of net iets kleiner. Maar nou loop ik van de week toevallig ergens langs een Saab 9-5 Estate en dat zag er best wel goed uit. Overigens na eerst in een 9-3 1.8t sedan te hebben gezeten, maar man, wat een campingstoelen zeg.
Dus vandaar de vraag, is dat nou wat? Het gaat om een 9-5 Estate 2.0t Norden, bj 2005. Schijnbaar is het een actiemodel geweest, want behoorlijk compleet.
Ik heb nog geen proefrit gemaakt, maar ben benieuwd naar jullie kennis en ervaring (Dennis, Thijmen, kom er maar in) over de betrouwbaarheid, verbruik, prijsniveau voor onderhoud/onderdelen. En is die automaat wat icm de 2 liter?
Laat maar horen. Wil eigenlijk van het weekend proefrijden.
Dus vandaar de vraag, is dat nou wat? Het gaat om een 9-5 Estate 2.0t Norden, bj 2005. Schijnbaar is het een actiemodel geweest, want behoorlijk compleet.
Ik heb nog geen proefrit gemaakt, maar ben benieuwd naar jullie kennis en ervaring (Dennis, Thijmen, kom er maar in) over de betrouwbaarheid, verbruik, prijsniveau voor onderhoud/onderdelen. En is die automaat wat icm de 2 liter?
Laat maar horen. Wil eigenlijk van het weekend proefrijden.
Comment