Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

940 aangerand...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 940 aangerand...

[IMG]<iframe title ="Preview" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" frameborder="0" style="width:320px;height:240px;padding:0;backgrou nd-color:#fcfcfc;" src="http://cid-dc0b6afe89b04e43.skydrive.live.com/embedphoto.aspx/crash^_940/P100116^_162050^_schade940^_2.jpg"></iframe>[/IMG]
    Mijn eerste schade toebedeeld door een tegenpartij...
    Een schrale troost: De hele voorpartij van de Renault Scenic ligt in puin.
    En het was mijn schuld niet. (ik reed rechtdoor over een voorrangskruising, tegenpartij boog linksaf en reed me aan in de flank.)
    Vrijwel zeker economisch total loss.

hier nog een linkje naar plaajes in een ander forum:
    http://forums.turbobricks.com/showth...60#post2898460
    Last edited by janspeed; 15-01-10, 19:44. Reden: dan maar geen plaatjes.

Met eerbied en respect gedenken de 940.

We wensen u veel sterkte met de verwerking van dit droevige feit.
    M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
    Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
    Rally organisatie: Rally-Events
    Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

smerige schade :/
      Forza!

Comment

probleem met dit soort schades is altijd: wat doe je ermee?
        auto zit vol met speciale onderdelen, nieuwe remmerij, jonge sportdempers, speciale ondersteldelen. kop 35kkm geleden gereviseerd. sportkoppeling. rvs uitlaat. gloednieuwe accu. gloednieuwe APK.

Ik zit er bijna aan te denken om maar een andere 940 stationcar erbij te kopen en fijn alle leuke spulletjes over te bouwen.

Maar dan denk ik weer: het blijven oude bakken.
        En dan haal ik me weer eens hoop werk op de hals...

Ik ben er nog niet uit. Eerst maar eens de taxatie afwachten.

Comment

Een spatbord krom, knipperlicht stuk, kan zo'n volvo wel hebben toch?

Weet nog wel een '97 945 lpt met bijna 500.000, kan je daar het eea op overzetten
          fka v164

Comment

Houden en repareren. En even slikken.
            ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ik heb bij mijn Legacy de auto gewoon gehouden en de mooie onderdelen overgebouwd of doorverkocht. Normaal gesproken krijg je dan minder terug.
              De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Ik zie:

a) een vrouw
                b) een Renault Scenic.

Eigen schuld, daar moet je gewoon uit de buurt bij blijven. Levensgevaarlijke combi :-(

Comment

Ziet er niet best uit. Succes met het herstel
                  ------------------------------------------------
                  We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

ik kom denk ik redelijk weg: schade getaxeerd op ruim 1500,-, economisch totallos. Mag 'm zelf (laten) herstellen.
                    Inmiddels heb ik alle nodige (sloop)onderdelen al in huis. Spatbord, stripje, koplamp, knipperlamp. Kosten 100 euro. Doar kende gin eruhmoei vur lije. zeggen ze dan hier in NBr.
                    Voor 1400,- moet het mogelijk zijn om de hele linkerkant + 2 spiegels + achterspoilerD te spuiten.
                    (spiegels en achterspoiler waren nooit in kleur gespoten maar pak ik nu maar meteen mooi mee. Dan staat 'ie er weer strak en netjes bij)

Comment

inmiddels heb ik ook een 4,10:1 achterasje gescoord voor 75 euro. (orgineel is 3,54:1, beetje lang. 4,10:1 is wat je ook tegenkomt op een Subaru GTT) Mazzeltje, er zitten ook nog vrijwel nieuwe remschijven en handremschoenen op, alle lagers en diff tanden in prima conditie. Panhardstang met goeie rubbers erbij, achter stabi erbij.

Nu nog even een LSD of locker scoren en erin knutselen.
                      Iets bedenken om m'n ABS pulsen te houden met het nieuwe diff erin.
                      Als dat fefixt is kan die as er van het voorjaar ook onder.

Comment

Jan,

Klinkt niet verkeerd. Met een beetje geluk staat de 940 d'r straks knapper bij dan vantevoren!

M.vr.gr.,
                        Sander AKA ZKH
                        Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

Working...
                        X