Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volvo wordt Chinees

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Volvo wordt Chinees

Jaja: http://www.nrc.nl/economie/article25...Chinese_handen
    Well Brian... I'm opening a boutique!

Ze worden ook wel steeds mooier he die Volvo's:-)

2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

wat zal dit nou concreet veranderen voor Volvo? Ford liet volvo ook al jaren lang hun eigen ding doen, ik verwacht dat Geely dat ook zal doen. Er zal weer wat meer zelf ontwikkeld moeten worden, wat misschien zelf wel goed is bij Volvo.
      Forza!

Comment

Ah, de 940 serie terug in productie voor de Chinese thuismarkt, helemaal niet verkeerd :-)
        fka v164

Comment

850T5 remakes ?

Comment

Yep...gaaf in de chinese huisstijl kleur ook nog :-)

2 x ouwe premium meuk
            BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
            Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
              wat zal dit nou concreet veranderen voor Volvo? Ford liet volvo ook al jaren lang hun eigen ding doen, ik verwacht dat Geely dat ook zal doen. Er zal weer wat meer zelf ontwikkeld moeten worden, wat misschien zelf wel goed is bij Volvo.
              Inderdaad. Geely laat Volvo gewoon hun eigen ding doen. Ze gaan weer zelf ontwikkelen i.p.v. shoppen bij de buren en dat is 'n goed iets, denk ik. Zoals veel Saabs dure Opels zijn, zijn immers veel Volvo's dure Fords...

Geely maakt wel van de mogelijkheid gebruik om de grotere modellen van Volvo ook in China op de markt te brengen. Daarnaast hebben ze aangegeven dat ze 't vooral Zweeds willen houden gezien hun ijzersterke imago. Volvo zal er dan niet mee te koop (hoeven) lopen dat ze over zijn genomen door een Chinese onderneming.

Comment

http://www.autointernationaal.nl/art...p?id=16804&n=9

Samen met deze topman is op de stand van het Zweedse automerk ook de V60 nieuw. En met name in R-design uitvoering ziet de Volvo er gelikt uit. Een zogeheten lifestyle combi, die het vooral van zijn uiterlijk moet hebben. Ja, de V60 is ook veilig en rijdt prima, maar veel laadruimte moet je in de nieuweling niet verwachten. Vorm ging hier duidelijk vóór functie. Voor Jacoby maakt dit de V60 eigelijk alweer in één klap verouderd. De nieuwe baas wil namelijk terug naar de traditionele kwaliteiten van Volvo. In de ogen van Jacoby dienen de Zweedse modellen bovenal degelijk en praktisch te zijn. Dat is het fundament waarop hij Volvo wil uitbouwen. Terugkeer van hoekige, technisch weinig bijzondere maar robuuste modellen moet dus zeker niet worden uitgesloten. En dat maakt de V60 tot een dissonant.
                [...]
                All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Ha, als de ouderwetse bakstenen terug komen koop ik wellicht nog wel eens een nieuwe :-)
                  fka v164

Comment

Ha, die Jacoby snapt het.
                    Terug naar waar Volvo werkelijk voor stond.

Jammer dat die kerel bij Volvo werkt en niet bij Alfa :-)

Comment

Nou idd, dat soort mensen zouden er meer in de autoindustrie moeten zijn.

Comment

Eind jaren '80 wilden we geen vierkante hokken meer en nu willen we mooiere vierkante auto's dan de Dacia Logan. :)

Comment

Gaat het niet om volgens mij, waar het om gaat is dat de V60 er niet meer uitziet als een Volvo station, maar als een weinig praktische Alfa Sportwagon met Volvologo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                            Gaat het niet om volgens mij, waar het om gaat is dat de V60 er niet meer uitziet als een Volvo station, maar als een weinig praktische Alfa Sportwagon met Volvologo.
                            Ik vind hem wel mooi, jammer dat de voorkant wat op een kia lijkt, maar ja inderdaad dat logo is niet te missen.....
                            Volvo V70 D5 / Alfa 166 3.0 V6 / Lancia Beta Montecarlo 1977 / Lancia Fulvia Berlina 1C 1965 / Lancia beta coupe 2000 (klusobject)

Comment

Working...
                            X