Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden "we" van de XC60?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vinden "we" van de XC60?

Zie titel.

Ik vind hem mooi. Helaas te veel safe mods.... maar ja, dat is de toekomst.

Is die dan al definitief? Ik heb er nog geen berichtje over gezien, misschien kun je er een linkje bij doen.

Maar van wat ik er tot nu toe van gezien heb: tja, lelijk is anders, ik vind alle nieuwe Volvo's er wel goed uitzien. Maar eerlijk gezegd heb ik erg weinig affiniteit met de (midi)SUV's die de laatste tijd uitkomen. Op een of andere manier vind ik sedans, coupes en hatchbacks altijd interessanter. Al dat nieuwerwetse gedoe... :)

Comment

Wat dacht je van.... www.volvo.nl (en dan effe de auto's aanklikken....)

Van de week zat er een bijlage in van Autovisie.

Comment

Uhm, ja, sorry, dat is inderdaad een vrij voor de hand liggende keuze om de info te zoeken!

*checkt Volvo-site*

Ja, zo dacht ook wel dat ie eruit zag. Mening (voor zover ik die over deze auto heb) is ongewijzigd. Overigens wel een prachtige presentatie-site!

Comment

Ontwerp doet me wel denken aan de Mazda 7 (bij het zij raam)

Comment

Te duur en niet vernieuwend genoeg. Bovendien ook nog eens verkeerd gemotoriseerd. Óf een T6 óf een diesel.

Denk dat een Tiguan een veel betere keuze is.
            All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Hurgh, doe dan een XC70 en dan liefst de vorige versie. De nieuwe XC70 vind ik niet echt wat en de XC60 gewoon vreselijk. Multipla-niveau, shredder-waardig design. En dan klagen mensen over de XC60-C-0...
              Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                Te duur en niet vernieuwend genoeg. Bovendien ook nog eens verkeerd gemotoriseerd. Óf een T6 óf een diesel.

Denk dat een Tiguan een veel betere keuze is.
                Zo'n opgehoogde Golf Plus? Dacht het niet hoor. De XC60 lijkt me wel een stukje moderner. Maar : ESP met anti-kantelfunctie? Maak dan gewoon een auto waarvan het zwaartepunt niet zo hoog ligt. ;-)

Motorenaanbod is idd nog niet je van het. Met die net-aan diesel of die zuipschuit van een T6.

Comment

Panda, ga je mond spoelen, die Tiguan was leuk in concept, maar is gewoon weer veel te 'democratisch' (en dan heb ik het niet over de prijs) in de markt gezet. Al eens in gezeten, je zou zo een ravijn inrijden van pure verveling.
                  Die XC60 ... mja, mooie dame in die reclame voor dat automatisch stoppen, ... en dat interesseert me dan ook wel weer, dat automatisch stoppen, zou dat goed werken. Verder is het een leuker ding dan de X3, of die Audi ... maar het blijft knoeien in de marge: geen echte 4x4, weinig echte voordelen tegeneover een station of sedan van vergelijkbare grootte, en te duur voor wat het echt voorsteld. Of een defender/discovery vor 4x4, of een iets deftigs voor de kids/hond/familie-yaddayadda. Zie ik er Ms. RS in rondrijden? ja, waarschijnlijk - maar dan eerder in een Disco met de kop eraf.
                  Rock on. RS.

Comment

Lelijk hok.

Sowieso een overbodige klasse die midi SUV's. Doe dan gewoon een touring in dezelfde klasse (A4 Avant/C Estate/3 Touring)

Vind het modelgamma van Volvo sowieso knap waardeloos. Zit geen 1 echt mooi model tussen en voor een goede value/money hoef je ook niet aan te kloppen.

Comment

Ik vind de S60 en V70 anders aardig value for money eigenlijk. V50 is toch ook niet zo heel duur verhoudingsgewijs?
                      2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Vorig weekend al 1 gespot

Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ja, ik ook vorige week.
                          Was van dealer bij mij in de buurt en ik reed er een stukje achteraan. Die auto werd even serieus ingereden zeg...
                          Ik rij niet langzaam, maar dik 100 in de bebouwde kom van Veenendaal vond ik ietwat overdreven. Trok echt plankgas op elke keer.
                          Zeker voor een auto met 0km op de teller vond ik het een beetje jammer.

Wel aardig ding verder met leuke achterlichten. Hopelijk is hij technisch/kwalitatief wat beter dan de XC90.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

zag een gouden V60 T6
                            zeer chique
                            moest 10x kijken wat voor XC90 dit nu was, het was dus een 60
                            zeer geslaagd imho
                            die moderne safety devices mot ik trouwens niet

E
                            يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Working...
                            X