Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Volvo S90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind hem niet gek en zelfs zo'n ipad-achting ding niet verkeerd. Ik weet niet of ze bijtellingsknaller-uitvoeringen hebben, maar als dat zo is, snap ik het wel dat hij goed zou verkopen.
    Groeten,
    Bats
    wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
    *klopt zelf op schouder* --- TSM
    Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
    Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
    Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
    de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
    Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
    Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

De eerste Volvo in tijden(naast de nieuwe XC90) die bij mij een beetje in de smaak valt. Alleen kunnen ze nog steeds geen fatsoenlijke achterverlichting maken bij de Zweden. Zonder die horizontale balken knapt de sedan al op, maar voor de station is dat niet genoeg.
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Ik vind deze wel goed gelukt, de XC90 daarentegen vind ik veuls te protserig. Beetje kaliber Q7 zeg maar...
        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
          Ik zie veel elementen terug van de concept-shooting break en (dus) van de 1800 ES.

Deze bedoel ik:
          VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
            Hmmm, wel erg minimalistisch allemaal. En die iPad a la Tesla is schijnbaar de trend, maar het zou gaver zijn als de fabrikanten zelf iets innovatiefs bedenken.

En persoonlijk vind ik het fijn als er voor essentiële functies gewoon een ondubbelzinnige knop beschikbaar is. Een knop boezemt mij meer vertrouwen in dan en touchscreen. Als die iPad rip-off een vastloper heeft, kun je nog maar weinig.
            +1

Bovendien kun je een draai- of drukknop ook op de tast bedienen. Bij zo'n touchscree haal je altijd je ogen van de weg, vaak ook nog voor langere tijd omdat je door tachenvijftig submenu's moet voordat je bij de gezochte functie bent.

Comment

Inmiddels verschijnen de eerste prijslijsten. De Franse prijzen geven in elk geval een idee wat de V90 in NL en B gaat kosten. Het is opvallend dat de D6 hybride uit de V60 niet wordt overgenomen.
              La Volvo V90 dévoile sa gamme et ses prix à l'occasion du salon de Genève 2016. Les tarifs du break V90 démarrent à 44 350 euros.
              VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Ik zag er vanmorgen op de a67 eentje rijden, een sedan. Camouflage wrapping er op en een zweeds kenteken. Rxt 166 of zoiets. Van achteren had ik door de vorm geen idee dat het een volvo was. Van voren wel. Grote gril en die huidige volvo dagrijdverlichting. Het ding stond echt opvallend hoog op de wielen. Flinke spleten tussen wielen en spatbordrand. Vreemd gezicht.

Comment

V70 XC wellicht? Alhowel fabrikanten tegenwoordig ook nieuwe auto's ipv prototypes 'camoufleren' om juist extra op te vallen heb ik het idee.

Comment

V70 XC sedan? ;)
                    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Uhm, S90 XC dus. Als het een sedan was is dan kans op een XC klein. Er is wel een S60 XC, maar geen idee waarom ze daar de (weliswaar kleine) moeite voor hebben genomen.

Comment

Nee, echt de carrosserievorm zoals op de eerste foto op deze pagina. Maar dan wat hoger op de wielen. Brede wagen, hoge achterkant. Die gekke achtelichten heb ik er door alle tape niet uit kunnen halen.

Comment

Het zou me niks verbazen als er een S90 Cross Country komt. Juist omdat de S60 Cross Country ook bestaat. In West-Europa zul je er niet veel zien, maar in landen als Rusland is er wel vraag naar.

Comment

Russen en Aziaten vinden alleen een sedan een echte auto inderdaad. En ze hebben de onderdelen toch al voor de estate gemaakt, dus de extra investering is nihil. Het prototype dat gebruikt wordt om de nieuwe wielophanging te testen hoeft geen ongespoten plastic te hebben, dus als de nieuwe bumpers nog niet af zijn gebruiken ze gewoon die van het standaardmodel.

Comment

De V90 commercial met Ibrahimovic is aardig.... On-Zweeds bombastisch, zeg. :)

https://youtu.be/jghaDl_ySuQ

Ze azen duidelijk op de tere egootjes der propellorfetisjisten. :-)
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Nou ik kan je uit de droom helpen Japser
                                Wij hebben een V60 D6 in het wagenpark *uit de kast komen doet*
                                Wat een enorme zaadbak is dat
                                Even los van het feit dat je op lange ritten niet anders doet dan lege accus verplaatsen is er op electronisch gebied enorm veel mis met die auto
                                Beste man rijdt nu een kleine 1,5 jaar ermee, het is een understatement als ik zeg dat dat ding 1x per maand bij de garage staat met vreemde electronische problemen.
                                Die V90 is prachtig. Maar lees bovenstaande nog eens.
                                Geen prop fetisjist die daar in trapt hier :)
                                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Lol

Comment

Lol. Die stuur ik even door naar de Volvo-rijders in mijn vriendengroep. ;)

Comment

Zlatan neemt de chickies heus wel mee naar huis hoor! In z'n suffe Volvo. :)

TSM, wat is erger, een haperende hybride of een Ultimate Driving Machine met de remmen van een 2CV? :)
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                                        Wij hebben een V60 D6 in het wagenpark *uit de kast komen doet*
                                        Wat een enorme zaadbak is dat.
                                        Oud nieuws. Volvo heeft dat project ook verlaten. Ze gaan door met de T8, maar de combinatie diesel-hybride heeft geen toekomst.

Comment

Met een haperende hybride is het weinig patsen Japser.
                                          Die M maakt blijkbaar nog steeds indruk op je.
                                          Dus.
                                          :))))
                                          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

S90........prachtige bak maar wat een vreselijke achterkant.

Ennuh...collega van me rijdt met zo'n D6 met 345 pk.....dat moet toch wel aardig van z'n plek gaan.
                                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Die kont is echt spuuglelijk. En sinds de nieuwe XC90 is het blijkbaar mode om ook onder een Volvo Petalo-velgen te knallen. Zonde.

Comment

Die kont is ook precies waar ik over struikel, vooral bij de sedan. Neus en profiel is erg mooi, al had de grille nog wel een maatje kleiner gemogen. En die wielen ja, blijkbaar trekt Volvo met die XC90 ook een nieuw soort klanten aan. Want het klassieke Volvo-cliëntele zie ik dit niet zo snel onder een Volvo schroeven.
                                                Giulia 1600 Super '65
                                                Abarth 595 Competizione '15

Comment

Volvo staat synoniem voor boekhoudkundige saaie mensen met een auto wansmaak, vaak in bezit van Golden Retriever getooid met een boerenzakdoek om de nek.
                                                  Oftewel bestemd voor de gewone doorsnee man die thuis niets te vertellen heeft.
                                                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Klopt. Zij die op woensdagmiddag alles te vertellen hebben in De Meern rijden zeker geen Volvo?

Comment

Die Alfa Mannetjes rijden ironisch genoeg allemaal BMW. :)
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Gummers;

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                                        Volvo staat synoniem voor boekhoudkundige saaie mensen met een auto wansmaak, vaak in bezit van Golden Retriever getooid met een boerenzakdoek om de nek.
                                                        Oftewel bestemd voor de gewone doorsnee man die thuis niets te vertellen heeft.
                                                        Golden retriever (#3 in de reeks) ligt te kwispelen, maar de boerenzakdoek ligt in de lade. Volvo ligt nog niet in de planning. Anderhalve box afgetikt dus. Nog amateurpsychologen die daar iets mee kunnen?
                                                        Scherven brengen gelul.

Comment

Zozo, we krijgen een lesje in goede smaak van een kenner.

*buigt nederig het hoofd voor de linedancende bedwants*

Comment

Wat voor een hond heb jij eigenlijk, Wim?

Comment

Hier nog een V70 rijder zonder hond. Als Brabander heb ik uiteraard wel altijd een boerenzakdoek in de kiel.
                                                              Mini Cooper Clubman
                                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

[CM & Butthead] Ik rijdt ook altijd op zijn hondjes als ik met mijn kronkelende Cobra die krappe vulvagarage in blaf, hhhhrrrnnnggghhh hhhhrrrrnnnggghhh!!!!! [CM & Butthead]

Comment

Vergelijking van de V90 met de 240:
                                                                  Volvo bouwt al meer dan een halve eeuw stationwagens. De bekendste is de good old Volvo 240. Wat heeft de gloednieuwe Volvo V90 nog gemeen met die auto?

Comment

Working...
                                                                  X