Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volvo C40 - C60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Volvo C40 - C60

De S90 in het topic van WimD kan me niet echt bekoren maar de concept foto's van wat een C40 of C60 zou moeten worden vind ik best wel te pruimen...
    Nieuwe versies Volvo C40 en C60 op komst
    There are no stupid questions,
    but there are a LOT of inquisitive idiots.

Zo, nu kan er weer over auto's gepraat worden!

Comment

Volvo ging voorlopig niets leuks doen dacht ik. Eerst geld proberen binnen te harken met Superb's zoals Scuderia ze treffend noemt. Jammer, want ik vond vooral die shooting break gaaf:

Comment

LOL, altijd fijn die conceptcars die zo in productie zouden kunnen gaan en dan doen we het toch lekker niet... Conceptcars moeten er niet realistisch uit zien, van een andere planeet komen.

Comment

Die concept car lijkt me een mooiere opvolger voor de 480 dan de C30 ooit geweest is.

Comment

Bij al die spectaculeire conceptcars denk ik juist het omgekeerde Elentinos. Die hebben namelijk altijd een fantastisch interieur met mooie materialen en fantastische stoelen. En toch zit je in elke auto die in productie komt tegen een bult zwart (of nog erger: grijs of beige) plastic aan te kijken. Hier dat van die Volvo, dat is echt niet zo extreem dat het niet in productie kan worden genomen, maar het zal nooit gebeuren:

Comment

Ik denk dat er best een markt is voor die shooting break. Past beter in de Volvotraditie dan een echte coupť.

VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
                Volvo ging voorlopig niets leuks doen dacht ik. Eerst geld proberen binnen te harken met Superb's zoals Scuderia ze treffend noemt. Jammer, want ik vond vooral die shooting break gaaf:

bump omdat het een mooie kar is.
                Last edited by janspeed; 08-12-15, 09:22.

Comment

Working...
                X