Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop gevraagd: Volvo V70 2000-2002, benzine, <220.000 km

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop gevraagd: Volvo V70 2000-2002, benzine, <220.000 km

Wie weet er een nette V70 te koop voor vrienden met een eigen zaak?
    De gastank van de huidige V70 (140 pk) moet daarin overgezet worden dus 140, 170 of 200/210 pk benzine moet geen probleem vormen.
    Budget tot 8000 euro voor een zeer net exemplaar.

Weinig eisen verder: een beetje leuk in de opties, lederen bekleding vanwege kinderen lijkt de grootste wens.

Iemand?

Ik weet er niet 1 te koop, maar het is geen gekke move; 2 Gummers hebben dit onlangs ook gedaan: Cyber en EBHD. Cyber heeft 'm uiteindelijk uit Duitsland gehaald en EBHD volgens mij gewoon particulier. Je zou ook nog de eerste exemplaren van de XC90 kunnen overwegen...
    “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

Een XC90 is natuurlijk in alles net even duurder en die extra ruimte is met 2 kinderen nu ook weer niet nodig.
      Een XC/V70 dus waarbij mij bijstaat dat de vroege XC70 een gevoelig 4x4 systeem hebben.

De huidige V70 is ook een youngtimer maar is reparatie niet meer waard.

Comment

Kijk hier eens:

http://www.autoscout24.ch/de/autos/-...10&yearto=2004

Auto's met Zwitserse APK, heet daar MFK, zijn in perfekte staat.
        Komt wel btw bij, invoerrechten hoeft niet met een verklaring dat de auto in de EU is geproduceerd.
        Binnen het budget kun je nog een jongere vinden.

Comment

Importeren heeft niet de voorkeur; met kinderen en een verhuizing met verbouwing heb je wel wat beters te doen dan naar D of CH te rijden/vliegen.
          Wellicht kent iemand een net exemplaar dat in NL te koop komt.

Comment

Valt me trouwens wel op hoeveel van deze wagens ik de afgelopen weken naast de weg heb zien staan met pech. Gisteren nig, en vanochtend weer 1. Virige week stuk of 3.

Comment

Er zijn er natuurlijk veel van verkicht...:-)

Comment

En ze hebben inmiddels allemaal 800 miljoen miljard kilometer op de klok. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

En zijn slecht onderhouden, want het zijn Volvo's nog van die oude, ja en die zijn echt onverwoestbaar, die gaan echt nooit stuk. Dus onderhoud hoeft ook niet, want het gaat al 475.000 km goed. :-)
                  ''Thank God for the internet experts''

Comment

Het lijkt erop alsof de vrienden geslaagd zijn.
                    Nadat ik wat advertenties had doorgegeven en een XC70 uit hun hoofd had gepraat.
                    Goude handel dus die 800 miljoen miljard kilometer hokken...:-)

Comment

Working...
                    X