Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC40

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Dit model valt natuurlijk in de categorie van de vrouwenjeepjes, maar ik vind hem zeker niet slechter dan de andere. Als je de juiste kleur kiest.

volvo-xc40-inscription.jpg

VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

..maar voor dat geld zou ik toch echt voor de nieuwe V60 gaan. Veel mooier, en ook veel meer ruimte denk ik.
      https://www.autoweek.nl/nieuws/onthuld-volvo-v60/

Comment

Auto van het Jaar geworden...zal ook wel wat helpen bij de verkoop.
        https://www.autoweek.nl/nieuws/volvo...het-jaar-2018/

Comment

Denk je? Volgens mij boeit echt helemaal niemand die verkiezing nog iets. :)

Comment

Ja de Porsche 928 was destijds ook al zo'n verkoop kanon. ;)
            Volvo V70 --- Lexus IS300h
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
              Denk je? Volgens mij boeit echt helemaal niemand die verkiezing nog iets. :)
              Inderdaad, imho veelal juist een absolute bevestiging dat de wagen in kwestie de ultieme burgerlullenbak is :)

Comment

Die verkiezing is een relikwie uit het verleden. Totaal uit de tijd.
                ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door °lle Bekijk bericht
                  De nieuwe V60 T5 Momentum kost 44K. Wie gaat er dan ooit dit lelijke misbaksel kopen?
                  Bevolking vergrijst maar het is wel een koopkrachtige groep en die willen een hoge instap.
                  Het is niet voor niks dat iedere autofabrikant mini-SUV's en cross-overs uitbrengt. Ik denk dat dat soort auto's gewoon verdomd goed verkopen. En je kan er een leuke marge op zetten, iets wat bij een Aygo o.i.d. niet lukt.

Luxe auto's met lage instap zoals sedans lopen terug in verkoop aantallen. (voorbeeld: hoeveel Renault Talisman-en heb je gezien de laatste tijd? En hoeveel Kadjars? Dat bedoel ik.)

Comment

Geloof het of niet: ik heb al eens de vraag gehad waarom ik nog in zo'n grote stationcar rijd terwijl Volvo toch van die leuke SUV's maakt.
                    VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Ik heb ondertussen alle soorten en maten Volvo's gereden. C30 (zelf gehad), V40, XC60, V70 (vader) en de V90 Cross Country. De XC40 zag ik toevallig afgelopen zondag pas voor het eerst van dichtbij. Ik vond het wel een nette auto. Ben nog steeds geen SUV liefhebber maar als het echt niet anders kan zou ik me er wel overheen kunnen zetten, als het de electrische variant gaat worden.

Comment

Ik zag 'm voor het eerst van de week rijden in 100% grijs metallic, dus niet met zo'n raar 2-tone dak. Dat gaat het nog wel.

Comment

Working...
                        X