Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe leaser, maar wat?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ze klappen niet in, maar er komt allemaal water op. slecht zicht dus. Ben benieuwd.
    STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
    WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

Comment

Oh en er komt bij de eerste beurt een sportpijp onder. Dit is niks.

Comment

Eens. Dat heb ik meteen laten doen. Tip: Crooke tuning in Bunschoten. Die vervangen de einddemper door een Magnaflow. Geluid is perfect zo. Niet te luid, geen gedreun, maar wel een passend motorgeluid.

Comment

Zo de eerste 2000km zitten er op. En? Nog steeds met een grote grijns. Wat een lol is deze auto. Eigenlijk is er nog niks dat mij tegen valt, anders dan eerst genoemd. De achteruitrijcamera slaat nergens op. Deze klapt niet in of weg, dus die is met een beetje regen als niet meer te gebruiken. Verder moest ik even wennen aan de breedte van de auto. Geen idee waarom. Hij is vast niet breder dan de benz, maar zo voelt het wel. Misschien is de sitpositie iets meer in het midden. Dan de DNA. Ja eigenlijk zet ik hem bij elke mogelijkheid in D als het even spelen betreft. Op de Snelweg is A. Er is toch niks te beleven dan. Maar waarvoor gebruik je dan N. Dat voegt nu weinig toe. Dinsdag ga ik naar squadra. Wellicht dat dan de N wel een toegevoegde waarde krijgt. De stoelen uit de Veloce zijn trouwens perfect. Dus vooralsnog veel lof voor deze auto. Ik kan mij nog goed de eerste trillende km in de benz herinneren. Dan is dit een verademing. Zelfs op 19Ē met platte bandjes

Comment

Jij rijdt nu nog met 200 pk? Squadra gaat die grijns dan nog veel breder maken. Vooral de gasrespons en het doorhalen in de versnellingen zijn een enorme stap voorwaarts. Dat geeft ook meteen het verschil aan met de N-stand straks. Dan heb je 310 pk met een iets rustigere respons en zonder de straffe demping. In de D-stand is alles op z'n scherpst, dus 320pk, 490NM, felle gasrespons en (automatisch) ingeschakelde dempers. A-stand is inderdaad cruisen op de snelweg/file.

De Giulia heeft een brede achteras, dat was mij ook opgevallen. Dat probleem met die achteruitrijcamera heb ik helemaal niet trouwens.

Mocht je een andere uitlaat bij Crooke willen bestellen: Hij heeft een mal gemaakt obv mijn uitlaat, dus waarschijnlijk heeft hij een plug&play oplossing voor je.

Comment

was niet een van die drie standen voor regenachtig weer? Dat had ik in de Giulietta......al heb ik die stand nooit gebruikt.......
              Gefeliciteerd met je prachtige bak Austin A35!
              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Goeie genaden hij is veranderd in een lantaarnpaal crasher. Wielspin in zn 2 met gemak. De greins is voorbij mn oren getrokken. De lol van de achterwielaandrijver is wel erg gaaf. De veloce is wellicht wat rustiger door de hoge grip. Maar dit is hoe een auto moet zijn zeg.... gaaaaaaaf
                Attached Files

Comment

Mooi hoe je met maar een paar zinnen heel goed duidelijk maakt hoe je het beleeft :-) Is hij nou tť heftig geworden voor dagelijks gebruik,of valt dat ook wel weer mee?

Ik vind het trouwens nogal wat. 320pk uit een 2 liter viercilinder.

Comment

Brahma, daar heb je de DNA knop voor.......daarmee verander je het totale karakter van de auto.

Comment

Lol, mooie reactie. Veel plezier ermee!

Comment

altijd fijn te lezen dat iemand echt blij is met z'n auto :)
                        Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                        A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Heel gaaf, maar het ESP kan nog steeds niet uit toch? Dan wordt het nooit echt wild natuurlijk. Ondanks dat het hard gaat, en goed rijdt. Zeg maar een topmodel waarbij haar bikini aanblijft.
                          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Dat klinkt wel erg enthousiast allemaal. Mooi man! :-)
                            Lijkt mij ook echt een heerlijke bak.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                              Heel gaaf, maar het ESP kan nog steeds niet uit toch? Dan wordt het nooit echt wild natuurlijk. Ondanks dat het hard gaat, en goed rijdt. Zeg maar een topmodel waarbij haar bikini aanblijft.
                              https://www.squadra-tuning.nl/chiptu...tc-off-dongle/

Comment

Gisteren heb ik mijn originele uitlaat van de giulia verkocht aan een andere Giulia-rijder die zijn Savali uitlaat weer gaat vervangen voor origineel.

Ik liep even met hem mee naar zijn auto om te luisteren, maar dat sloeg nergens op. Dat leken wel straight pipes.
                                Keihard dreunen (warme motor) en een boel geknetter en geplof onder belasting. Hij zag het niet zitten om met die herrie naar oostenrijk te rijden en dat snap ik wel.
                                Hij laat mijn originele uitlaat volgende week terugplaatsen.

Dus: geen savali nemen.

Comment

Moet eigenlijk de verschillende eens horen. Was al niet van plan hem daar te halen. Mijn broer heeft er een. Maar die hoor je ook best flink. Als in, die ben ik denk ik ook snel beu. Momenteel staat de auto bij A1 voor een glascoating. Ben benieuwd hoe hij er straks uitziet. :)

Comment

Ohja, goeie reminder ;-)

Ik heb zojuist ook een afspraak bij Harold gemaakt voor een glascoating.

Comment

Working...
                                    X