Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Automobiele fauna Tokyo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Automobiele fauna Tokyo

Terug van een week Tokyo (overigens een dikke vette aanrader!) en daar e.e.a. qua vierwielers op de gevoelige plaat vastgelegd.
    Uiteraard nog veel meer gezien, want daar rijden heel wat rijke lui rond die maar wat graag hun bezit showen. Wat ik me zo voor de geest kan halen is een Porsche Carrera GT, een Maserati Biturbo, een Honda NSX met gigantische strijkplank achterop, een AE86, MB S-klasse Maybach, etc, etc.
    Tevens Mega Web bezocht, wat bestaat uit een Toyota Showcase, een museum en de rallygeschiedenis van Toyota.

Ik was ook nog graag naar Daikoku Futo (https://youtu.be/ZSKYfOzpQco) in Yokohama gegaan, maar dat is alleen per auto bereikbaar en daar beschikten we niet over.
    Last edited by Prins Claus †; 07-05-19, 17:09.
    Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Last edited by Prins Claus †; 08-05-19, 18:53. Reden: Video link gefixt

Comment

Gaaf! Tokyo en Japan staan hoog op mijn lijstje van te-bezoeken plaatsen. Leuk dat er daar kennelijk ook liefhebbers zijn van Engelse meuk, getuige die blauwe Esprit.

Comment

Mooie reportage, dank! Eerste wat in me opkwam was "het valt kennelijk nog wel mee in Japan." Dacht dat er alleen maar kei cars rondtuften.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
          Mooie reportage, dank! Eerste wat in me opkwam was "het valt kennelijk nog wel mee in Japan." Dacht dat er alleen maar kei cars rondtuften.
          Het zijn of Kei cars of dikke bakken. Maar ik denk dat het merendeel van de mensen met het openbaar vervoer reist.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
            Gaaf! Tokyo en Japan staan hoog op mijn lijstje van te-bezoeken plaatsen. Leuk dat er daar kennelijk ook liefhebbers zijn van Engelse meuk, getuige die blauwe Esprit.
            Zeker doen! Een hele mooie stad met zeer rustige en geciviliseerde mensen. Kunnen we hier in het westen nog wat van leren!

Comment

Een prins claus sighting, dat is pas zeldzaam! Welcome back. :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                Een prins claus sighting, dat is pas zeldzaam! Welcome back. :)
                Thx mate

Comment

Leuk! Vanavond even met Jr de foto's bekijken. Die was zondag op het Japfest op Zandvoort. Zal die leuk vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                    +1

Bij mij ook. Moet er nog een keer van gaan komen de komende jaren. Tokyo Marathon is een goed excuus maar dat blijft er weinig tijd over om echt de stad en het land te gaan bekijken. Nog eens over nadenken. Die Engelse meuk heeft natuurlijk als voordeel dat ze ook RHD hebben zoals ook in Japan. Dat helpt wel.

Leuke foto's, PC! Dank voor het delen!

Comment

Zeker doen St้phane. Los van de stad an sich is er auto-gerelateerd ook heel veel te doen in en rondom Tokyo.
                      Mijn verzekeringstussenpersoon heeft daar overigens een maand of wat geleden de marathon gelopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prins Claus † Bekijk bericht
                        Oorspronkelijk geplaatst door Prins Claus † Bekijk bericht

Ik zag dat de video hierboven het niet deed, dus even gefixt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                          Maar er zijn naast suffe compacte busjes etc natuurlijk ook supergave Kei cars. Honda Beat en S660 (mid engined), Suzuki Capucchino, Mazda AZ1 (mid engined en vleugeldeuren). Juweeltjes, absoluut. Of je ze (nu nog) ziet in Tokyo is wat anders natuurlijk.

Mooie plaatjes, Prins Claus. Veel gaaf spul. Mij valt die MR2 group B nog op.

Comment

Leuk spul, prima beeldjes
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Tokyo heeft een hele gevarieerde autocultuur: low-riders (geen grap), Bosozoku cars, JDM's zoals de Skyline en Supra e.d., Anime cars busjes volgeladen met neon en speakers en supersportauto's. En dus de Kei cars.

Comment

Dit is leuk zeg! bedankt voor het delen.
                                Japan lijkt mij ook wel bijzonder.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                                X