Hier, verkneukel maar mee. :)
http://www.wdr.de/themen/verkehr/verkehrslage/
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat lopen wij nou te miepen over files in NL?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk berichtWaar die staan? Grofweg tussen vluchtstrook en vangrail. :)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
Leave a comment:
-
Waar die staan? Grofweg tussen vluchtstrook en vangrail. :)
Leave a comment:
-
Zeg fopmof (die maar weer eens van stal halen), waar staan dan die niet-bestaande files in NRW waar jij dagelijks je dubbelkluts, je hiel-en-teen en je zijflip oefent?
Leave a comment:
-
Coupe GT uit jaar kruik. 300 euro
Internet abbo zodat je er online een grote bek over kan hebben. tientje per maand
Er 3 uur mee in de file staan vanwege Andre van Duin. Onbetaalbaar
:)))))))
http://www.vid.nl/Prognose/show
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Leuke foto erbij.
Maar het verklaard ook waarom ik 25 km file voor de boeg heb (normaal ongeveer 7). :-(
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
Ik wil naar Breda gaan (vanuit Amsterdam) vanavond.
Leave a comment:
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk berichtHet schijnt dat de stoplichten voor de Coentunnel (of was het de Zeeburgertunnel?) door een storing op rood zijn gesprongen, waarna alles in en om de stad is vastgelopen!
Ja, en dan loopt het vast op de A1, A2, A4, A8, A7. :-)
Leave a comment:
-
Nope, Eindhoven is echt een soort Parijs wat dat betreft. (Alleen wat dat betreft, eigenlijk...).
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk berichtIk moet richting antwerpen... Dan is er met file van Geldrop tot af dat ik weer op de A67 ben, nog wel te leven...
Groet
GJ
Leave a comment:
-
Ik moet richting antwerpen... Dan is er met file van Geldrop tot dat ik weer op de A67 ben, nog wel te leven...
Ik ga m'n chef zeggen dat ik (nog) een uur eerder weekend neem...Last edited by SchnitzelStephan; 28-10-08, 11:17.
Leave a comment:
-
Naar Breda, tsja. Laat ik het zo formuleren. Ik doe er meer dan een half uur over om vanaf kantoor de randweg bij Eindhoven af te komen (mijn kamtoro zit redelijk in het noorden van Eindhoven en ik reis dus naar Den Bosch). Hele volksstammen rijden nl. ook over de binnenring van Eindhoven omdat de randweg tsjokvol staat. Je kan geluk hebben, maar voor hetzelfde geld sta je al voor Geldrop in de file en die duurt dan grofweg tot Oirschot. Take your pick.
Ik zou zeker overwegen om via Nijmegen, Den Bosch, Waalwijk (de Maasroute) naar Breda te rijden. Naar Nijmegen en via Waalwijk is gewoon lekker doorblazen.
Groet
GJ
Leave a comment:
-
Is het zo erg dat Venlo - nijmegen - den bosch - breda sneller is?? :(
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk berichtVrijdagmiddag Venlo - Antwerpen, rond 17:00 moet ik langs Eindhoven. Wat kan ik verwachten? Drama, of valt het mee vanwege herfstvakantie?
Groet
GJ
Leave a comment:
-
Klik voor de lol nog eens op dat trafficnet-linkje van Stefan en kijk naar Amsterdam.
Mild verkeersinfarctje, zou ik willen zeggen. :)
Het schijnt dat de stoplichten voor de Coentunnel (of was het de Zeeburgertunnel?) door een storing op rood zijn gesprongen, waarna alles in en om de stad is vastgelopen!
Blij dat ik vandaag thuiswerk...
De gummers die het live meemaken, zullen zich wel (veel) later melden. :o)
Leave a comment:
-
Vrijdagmiddag Venlo - Antwerpen, rond 17:00 moet ik langs Eindhoven. Wat kan ik verwachten? Drama, of valt het mee vanwege herfstvakantie?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk berichtnergens last van gehad, gewoon om 6.45 in de auto gestapt en om 7.45 op mijn werk in Rotterdam centrum
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk berichtzag vanmorgen een duits Swiftje op de file knallen.....wat een sukkel.....gewoon niet remmen en KLABAM
Leave a comment:
-
zag vanmorgen een duits Swiftje op de file knallen.....wat een sukkel.....gewoon niet remmen en KLABAM
Leave a comment:
-
De 'beste' tijd van het jaar is weer zo'n beetje aangebroken.
Het wordt donker tijdens de spits; nu eerst nog 's avonds, over een week of 3rij je 's ochtends ook weer in het donker. Daar wordt het niet beter van.
Het wordt kloteweer. Dat helpt meestal ook niet.
(Zo goed als) niemand heeft vakantie. Dus het is zowiezo al vol.
Prettige wedstrijd zo grofweg tot midden december. :)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk berichtik rij a12/a20, stuk minder files dan A16 (mits je op tijd vertrekt)
Leave a comment:
-
ik rij a12/a20, stuk minder files dan A16 (mits je op tijd vertrekt)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk berichtnergens last van gehad, gewoon om 6.45 in de auto gestapt en om 7.45 op mijn werk in Rotterdam centrum
Rij toch door stelletje wormen!
Leave a comment:
-
nergens last van gehad, gewoon om 6.45 in de auto gestapt en om 7.45 op mijn werk in Rotterdam centrum
Leave a comment:
-
Ben blij dat ik vandaag met de trein ben.
Denk dat ik terug maar eens eerste klas ga reizen. Daar heb ik RECHT op. Ja toch!
:-)
Leave a comment:
Leave a comment: