Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Win een Testarossa bij Veronica

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Win een Testarossa bij Veronica

Veronica verloot momenteel een Ferrari Testarossa aan degene die de kilometerstand exact weet te raden. Het irriteert me.

Ten eerste door de tenenkrommende reclamespotjes ervoor, waarin termen als 'racewagen' en 'ultieme sportwagen' gebruikt worden. Een Testarossa is weliswaar iets zeer apart, maar het is geen racewagen en al helemaal niet de ultime sportwagen. Dan kom je meer bij de MacLaren F1, CGT, Enzo of zo. Het is meer een klassieke sportwagen aan het worden. Kansloze spotjes dus.

Ten tweede: wat moet de winnaar in godsnaam ermee behalve snel doorverkopen? Bij de gemiddelde boerenlul is zo'n auto binnen een paar weken stuk en zal er iets gerepareerd moeten worden gelijk aan zijn of haar bruto jaarsalaris. Ter illustratie, regulier beurtje inclusief distributieriem gaat richting de 10k, want het blok moet er oa uit.

Ja en?

't Is mega exposure voor Veronica. 't Zal hun toch een groningse metworst wezen of Henk Krapaanmodaal die Testarossa volgende week kapottrapt tot er twaalf pitjes in de motorkap staan (OK, in de zijschermen, 't is een platte V). :)

Sowieso moeten we er denk ik niet vanuitgaan dat er hier gesproken kan worden over een concoursexemplaar, gezien de krolse deernes die er in de TV-spot overheen krioelen. :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Nee het zal Veronica een worst zijn, maar het irriteert MIJ! :-)

Die krolsche dames zijn helaas steeds veels te snel uit beeld..

Comment

Ik heb weer niet goed opgelet zie ik. Wel testosterossa langs zien komen, maar krolse deernes en wedstrijdelement heb ik er niet aan gezien. Misschien moet ik iets minder snel zappen.....
        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ik verbaasde me al dat hier nog geen draadje over was (heb ook ff veronica opstaan op het werk vandaag), ben het helemaal met Lennart eens! Compleet kansloos om zoiets weg te geven. De gemiddelde Nederlander heeft niet eens het benul om een auto fatsoenlijk warm te rijden, laat staan een keer de olie te peilen of überhaupt een idee te hebben hoe je met zo'n ding omgaat. Ben benieuwd hoeveel uren/dagen/weken dat ding het volhoudt (doorhalen wat niet van toepassing is). Zou ook het gezicht van de eigenaar bij de eerste garage rekening wel eens willen zien (HOEVEEL zegt u??? :D )

Zo'n ding hoort gewoon bij een liefhebber die er geen moeite mee heeft om zo nu en dan 10k euro bij de garage achter te laten :D

Comment

Oh ja, die DJ hing ook nog een lulverhaal op waarom de testarossa heet zoals hij heet. Dat het rood hoofd betekent, had hij nog goed, maar dat het zo genoemd was vanwege een of ander vaag verhaal dat het vernoemd was naar een bepaalde vrouw met rood haar?!?!

De Testarossa is vernoemd naar de beroemde Testarossa uit de jaren 50 en die hadden rood gelakte klepdeksels.

Comment

Inderdaad, naar de Testa Rossa :-)

Eerste reactie nieuwe eigenaar na de vraag 'wat ga je er mee doen': Flink gassen!

Ja, dit komt helemaal goed!

Comment

Hier verbaasde ik me dus ook al over.
                Ik voorspel dat er binnenkort een beteuterd kijkende lutser (m/v) op de voorpagina van de Telegraaf staat, een rokende Testa op de achtergrond, onder de kop:

"Droomprijs wordt nachtmerrie"

Comment

Als de telegraaf dergelijke intelligente journalisten in dienst heeft wel (ofwel die dit zien aankomen). Anders moet lutser zelf even bellen ....
                  Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                  Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                    Hier verbaasde ik me dus ook al over.
                    Ik voorspel dat er binnenkort een beteuterd kijkende lutser (m/v) op de voorpagina van de Telegraaf staat, een rokende Testa op de achtergrond, onder de kop:

"Droomprijs wordt nachtmerrie"
                    Misschien nog een leukere titel: Stijgerend paard wordt nachtmerrie ;-).

Comment

Testarossa geen sportwagen ? Wat is het dan wel....

Een klassieke wagen is imo nog steeds een sportwagen hoor.
                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Lezen is ook een vak 4bakman, het is wel een sportwagen maar geen ultieme sportwagen :-)

Comment

Ik vind een 'ouderwetse sportwagen' zonder stumperhulpjes ultiemer dan de meeste moderne...
                          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                            Ik vind een 'ouderwetse sportwagen' zonder stumperhulpjes ultiemer dan de meeste moderne...
                            Dat vind ik ook kerel, maar in de reclamespotjes wordt het DE ULTIEME SPORTWAGEN!!!! genoemd. Dat is het dus niet.
                            Een 3.2 carrera uit die tijd draait er rondjes omheen. En blijft heel.

Comment

Ach, misschien zijn de 12 er inmiddels 8 geworden....

conversiekit voor een 350 TPI V8 is leverbaar.

En die blijven wel heel.... ;-))
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik hoop dat die jongen er blij mee is, maar ik had dat ding naar huis gereden, in een loods en meteen op Ebay gezet. Je wint gewoon een gat in je portemonnee, waar je met de gemiddelde klassieker U tegen zegt. En dat is het misschien waard als je hem the cat's meow vindt, maar dat is in mijn geval verre van. Als het nou een Countach was....:)
                                Every second of your life is a part of your song

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎