Ik kon het niet laten. Sinds vorige week staat er weer een E21 voor de deur. Althans, hij staat in een stalling want er moet nog wel wat aan gebeuren. Het belangrijkste: er moet een kenteken op, want hij is nog niet ingevoerd.
De auto stond al een tijd stil, maar startte direct en reed prima. De remmen hebben uiteraard aandacht nodig, maar het blok doet het goed. Heerlijk weer, een 2.3 inder de motorkap. De laatste beurt is 5k km (en 7 jaar) geleden, dus alle vloeistoffen en filters moeten vervangen worden.
Daarna moet er nog een slecht opgelapte kleine schade worden gerepareerd. Verder valt de roest (voor zover te zien) erg mee. Slechts enkele oppervlakkige plekjes.
Het interieur is gewoonweg prachtig. Geen slijtage te zien.
Met weinig werk is er een heel leuke 323i van te maken.
Foto's volgen nog..
De auto stond al een tijd stil, maar startte direct en reed prima. De remmen hebben uiteraard aandacht nodig, maar het blok doet het goed. Heerlijk weer, een 2.3 inder de motorkap. De laatste beurt is 5k km (en 7 jaar) geleden, dus alle vloeistoffen en filters moeten vervangen worden.
Daarna moet er nog een slecht opgelapte kleine schade worden gerepareerd. Verder valt de roest (voor zover te zien) erg mee. Slechts enkele oppervlakkige plekjes.
Het interieur is gewoonweg prachtig. Geen slijtage te zien.
Met weinig werk is er een heel leuke 323i van te maken.
Foto's volgen nog..
Comment