Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spitsstrook A1 (op zondag) WERKT NIET!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• spitsstrook A1 (op zondag) WERKT NIET!

Ik weet niet of 1 van jullie al een keer op een zondag van Amersfoort naar Apeldoorn is gereden maar dan is dus die fijne spitsstrook open. Met als gevolg dat de maximum snelheid 80 km/h is!!
    Gistermiddag.....hartstikke rustig......en waar rijdt men? Op de middelste baan, want je mag natuurlijk niet op de vluchtstrook gaan rijden :-S

Kom op man, ga eens mensen leren door ze er mee te confronteren op de tv/radio/folders etc. of stop met die stomme spitstroken. Ik ben gisteren rechts gaan rijden en ben zo het hele zwikkie rechts voorbij gegaan. Dit werkt gewoon niet! Nederlanders zijn daar te stom voor. Je krijgt er alleen maar files van omdat mensen de rechter rijstrook niet benutten.
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Spitsstroken falen omdat bestuurders te stom zijn om zich uit het geijkte patroon los te maken. Ja je mag over die doorgetrokken streep als de spitsstook open is. (RVV art 76 sub 2)

Overigens falen trajectcontroles om dezelfde reden, bij het bordje 80 (of voor de geoefende idioten, bij de eerste camera) vol op de rem. Tja dan komen er inderdaad meer files.
    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

't zijn dus eigenlijk niet de spitsstroken (jij kwam er immers vlot voorbij aan de rechterkant), maar het gros van de bestuurders, die te dom op te poepen zijn.

Ik ken die strook overigens inderdaad. TOTAAL nutteloos.
      Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

Ik heb er een mail naar RWS aan gewaagd.....ook nutteloos, maar dan ben ik het kwijt. Ander krop je dat op en dan komt het er een keer uit he.
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ben benieuwd wat voor een reactie je krijgt :) Zoals je weet werk ik zelf ook bij RWS. En of andere gek binnen deze organisatie heeft bedacht dat de weg er met gesloten spitsstrook zo normaal mogelijk uit moet zien ---> doorgetrokken streep handhaven. Beetje heel erg dom dat men niet onderzocht heeft wat het effect van die streep is bij geopende spitsstrook.....

Je kon namelijk op je klompen aanvoelen dat de gemiddelde weggebruiker er geen kloot meer van snapt wanneer hij nu wel en wanneer hij nu niet over de doorgetrokken streep mag.....

Comment

Working...
          X