Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groot, luxe, oud, lpg, aanschaf goedkoop en dan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Groot, luxe, oud, lpg, aanschaf goedkoop en dan?

Kom op, laten we deze draad even vullen met risicovolle auto's, maar die o zo heerlijk (zouden) kunnen rijden, op gas. :)

Ik trap af met een Jag waar nog wel één en ander aan gedaan moet worden. Maar daar is de prijs dan ook naar.
    http://www.marktplaats.nl/index.php?...d%3D1%26fs%3D1
    Dit is wel een Series 1 en zal nooit in concours staat komen, maar gewoon rijdend houden moet lukken. Wie haalt 'm op?
    Last edited by Dennis Cavallino; 03-09-08, 12:37.

Hmm, ik wilde deze in 't museum plaatsen eigenlijk.

Maar goed, maken we er gewoon een Jaguar draadje van.
    http://koopjes.marktplaats.nl/click....fta_ind=2&df=1
    XJ met V12 voor <4k... ongelooflijk eigenlijk.

Comment

Maar goed dat ik oude meuk zat ben, anders had ik al lang die droomwagens van m'n jeugd gekocht :)
      2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

hehe, daar is deze verkoper ook achter gekomen, geweldig om dat gewoon in je advertentie te zetten: http://auto.marktplaats.nl/jaguar/19...ta_ind=24&fs=1

Comment

Die Daimler V12 is een minder gewilde serie, plus het feit dat dat ding je aan jaarlijks onderhoud twee keer de aanschafprijs kost. Zo maar een paar factoren die de relatief lage verkoopprijs bepalen. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ja, maar je zou maar net een jaartje geluk hebben! :)

Comment

In dit rijtje zie ik de Audi V8 quattro als leuke bak.
              Stukken betrouwbaarder dan de genoemde Jaguars, en gewoon een coole bak.
              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Ik denk niet dat de oude Maserati Quattrporte (uit de eighties) op lpg kan, maar dat is ook wel zo'n heerlijk risicovolle aankoop. De aanschafprijs is slechts een fractie van de TCO, zeg maar. :-)
                Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

En dan de Ferrari 400. Ben ik nog steeds dol op, en 1 keer serieus met aanschaf bezig geweest. Maar ook grote kans op dikke facturen. Trek de kap maar los: V12, 3 dubbele Webers per cilinderbank etc. Plaatwerk tegen stevige prijzen.

Deze is echt een wild guess; een 400 met wat schade: http://link.marktplaats.nl/190093097

Comment

In die foute kleur is het wel dé 400 die je moet hebben. :)
                    Mijn collega heeft net sinds 2 weken een Rolls uit '72 met de kleur goud en zwart (two-tone). Hij is zo fout dat 't weer goed is, maar toch gaan ze hem laten overspuiten waarschijnlijk.

Comment

Wat te denken van de meest protserige Lincoln Continental, de Mk.V in Cartier-uitvoering. Woehoe.

http://www.jagpointsoesterberg.nl/26...ncolnCont.html

Comment

Ik heb al eens een Maser QP3 te koop ziens staan in Italie met een gasinstallatie... Dat is dus mogelijk.
                        Zo'n 400 is erg cool, en die V12 is een afstammeling van de Colombo V12 en die schijnen behoorlijk degelijk te zijn. Wat me tegenstaat is de gemonteerde 3-bak automaat... En handgeschakeld zijn ze toch wel erg zeldzaam.

Comment

Over die Jag V12. Ik lees regelmatig dat dit voor de XJ de meest degelijke motor is. Degelijker dan die XK 6 cilinders.

Comment

Ha, die Elentinos;

Echt waar? Ik heb alijd begepen dat de V12 weliswaar zeker niet slechter is dan de 4.2, maar wordt afgeraden omdat onvermijdelijke
                            reparties en onderhoud veel duurder zijn dan van de zescilinder. De V12 schijnt je wel gegarandeerd een klein fortuin te bezorgen.
                            Als je tenminste met een groot fortuin begonnen bent....
                            Scherven brengen gelul.

Comment

Hier, sinds 2 weken. Een '95er 850 2.5i Estate, op LPG. Vier ton gelopen, maar werkelijk als een nieuwe. geen kraak geen rammel, interieur netjes. werkende climate control. Kortom, veel voor weinig en heerlijk comfortabel voor Annemieke. Die bolt zo'n 50.000 km per jaar weg. Quote Annemieke: "Maar eens kijken of het bevalt, dan koop ik volgend jaar een jongere. Maar als het mij niet bevalt is de bult niet zo groot die ik anders val"

Ik heb al wel de indruk dat ze volgend jaar een jongere V70 zal gaan kopen :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                                Ik heb al eens een Maser QP3 te koop ziens staan in Italie met een gasinstallatie... Dat is dus mogelijk.
                                Zo'n 400 is erg cool, en die V12 is een afstammeling van de Colombo V12 en die schijnen behoorlijk degelijk te zijn. Wat me tegenstaat is de gemonteerde 3-bak automaat... En handgeschakeld zijn ze toch wel erg zeldzaam.
                                Ach, een GM 4L80E bak is zo gemonteerd.... ( de originele automaat is ook van GM afkomstig en is een TH 400 ;-)) )
                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Over die Jag V12. Ik lees regelmatig dat dit voor de XJ de meest degelijke motor is. Degelijker dan die XK 6 cilinders.
                                  6 cilinder hebben een te lange slag (met name de 4.2) om langdurig hoge toerentallen te rijden.

Comment

Ha, die V4;

Inderdaad; Jaguar was niet voor niets zo slim om overdrives aan te bieden.
                                    Scherven brengen gelul.

Comment

Ik nomineer de Range Rover!

Dacht eerst nog aan een Cadillac STS 4.6 Northstar, maar ik vind er op mp geen enkele met een gastank. Trekken ze blijkbaar niet?

Comment

http://link.marktplaats.nl/184122238

Jawel hoor, zie je regelmatig met LPG... Niet verkeerd zo'n ding vind ik.

Comment

Misschien omdat ik zocht op Northstar.

Comment

Of zo'n heerlijk foute Coupe de Ville. Man wat een Shaft-ding...

http://link.marktplaats.nl/183222015

Comment

Of zo'n heerlijk foute Coupe de Ville. Man wat een Shaft-ding...
                                              http://www.youtube.com/watch?v=tZzBrxj-Gjo
                                              :-)

Comment

Working...
                                              X