Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lastig autoquizje....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lastig autoquizje....

Zo, ik had aanvankelijk gedacht dat ik deze quiz over auto-generaties beter zou kunnen maken....kwam niet verder dan een score 7/20.

http://www.channel4.com/4car/fun/qui...-game-2008.jsp

Wie biedt meer?

8/20 en terecht ook. Wie weet nou precies wanneer de Astra 4 werd geintroduceerd bijvoorbeeld?

"Doesn't know doesn't care" gaat hier op voor mij. :-)
    Last edited by Harry; 05-09-08, 14:28.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Klopt, als je nu nog weet of een dergelijke auto nou in 1995 of in 1996 is ge´ntroduceerd moet je toch wel een behoorlijke feitjes-freak zijn.

Comment

Als het nou alleen over BMW ging, dan scoorde olle wel de perfecte 20/20 denk ik. :)

Ik had 8/20 ook. Echt zo'n kwis waarbij je de hele tijd "NOU EN LUL" tegenje scherm loopt te roepen. De zesde generatie Vauxhall Astra, lekker belangrijk. Hebbie geen andere kwis???
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Hebbie geen andere kwis???
          U vraagt, wij draaien...speciaal voor Harry en Jasper:

http://www.channel4.com/4car/fun/qui...meo-models.jsp

Nou goed?

Mmm, mijn score is nu 30/40 ('I'm a Brera')....ik haak af bij alle pre-war Alfa's en race-typen.
          Last edited by Iep; 05-09-08, 14:39. Reden: kwissie gedaan

Comment

Ja, die ken ik al. En heb ik al een keer verneukt. :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iep Bekijk bericht
              U vraagt, wij draaien...speciaal voor Harry en Jasper:

http://www.channel4.com/4car/fun/qui...meo-models.jsp

Nou goed?
              Final score 22 / 40

En dat voor een BMW fan booi :)

Comment

hmm 11/20 en dan nog vaak gegokt. Met 1 jaartje verschil bij die meerkeuzes weet ik het ook niet precies hoor
                Forza!

Comment

6/20

en trots! :-)

Comment

11/20. En volgens mij staat er een foutje in die quiz. De Scirocco werd volgens mij al in '74 geintroduceerd ( en dus niet in '75 of later). De vragen over oudere auto's (zeg maar tot '95 ongeveer) had ik zowat allemaal goed, de vragen over recentere weer niet. Klopt ook wel ongeveer met mijn persoonlijke interesse. ;-)
                    '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Comment

Dat van die Astra is wel weer grappig, want je bent geneigd om te gaan tellen bij de Astra F, terwijl Vauxhall de Kadett D al Astra noemde. Dat moet je als continentaal maar net weten. ;-)
                      '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 300ZX Z31 Bekijk bericht
                        Dat van die Astra is wel weer grappig, want je bent geneigd om te gaan tellen bij de Astra F, terwijl Vauxhall de Kadett D al Astra noemde. Dat moet je als continentaal maar net weten. ;-)
                        Op zich wel logisch ook, waarom zou Opel bij de F beginnen anders?

Omega heeft toch ook gewoon A, B en C?

En Senator zelfde verhaal?

Comment

Omega heeft A & B
                          Senator heeft A & B

Zijn dus geen opvolgende type-aanduiding zoals bij Kadett-Astra

Kadett A t/m E
                          Astra F en verder

Dat had bij Ascona-Vectra ook makkelijk gekund maar is niet gedaan.

Comment

WTH is Larry Grason? (10/20) Instinker is die Astra, want het gaat hier om de Vauxhall Astra.. en niet de Opel Kadett. Verder ben ik blij dat ik ze niet allemaal goed had. :-)

Comment

Working...
                            X