Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuke kilometertellerstanden draadje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Leuke kilometertellerstanden draadje

Daar was ook een draadje voor. Weet nog goed dat ik mijn Audi 80 op 222.222km zette en door op het juiste moment de dagteller op nul te zetten, stond die op 222,2km.

Op vakantie naar Italie in mei dit jaar de Giulia op een leuke stand gezet en in april de Volvo naar de 4 ton geholpen.
    Last edited by Lennart; 07-09-08, 11:34.

Lambda-sonde stuk zo te zien? :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik vergeet altijd foto's te maken van de leuke standen :)

Heb alleen bij de 100.000 er wel aan gedacht (met pakweg 100km/h ook nog ;-) )

Last edited by Jurgen; 07-09-08, 12:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
        Lambda-sonde stuk zo te zien? :)
        Nee, wijsneus! ;-)

Lambda-sonde doet het juist prima. Als je op LPG rijdt, dan is je CO wat anders dan op benzine en na een kilometer of 300/400 gaat die aan. Accupool eraf en erop en hij is weer uit, maar daar heb ik tegenwoordig geen zin meer in. Het maakt verder niet uit, het doet verder niets met het motormanagement.
        Wel vind ik dat de gasinbouwer wel een relais had mogen inbouwen, dat de lambdasonde buiten werking stelt als je op LPG rijdt, dan blijft dat lampje tenminste uit. In het donker is het best een fel lampje namelijk.

Comment

Working...
        X