Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Appie heeft een andere auto!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Appie heeft een andere auto!

Na een aantal jaren met veel plezier in de E46 330i te hebben gereden ben ik sinds het weekend eigenaar van een bijna nieuwe 118i !!!

De reden voor deze auto is eigenlijk heel simpel, we hebben niet veel ruimte nodig met z'n 3en (kleine is pas 2,5) we rijden nog geen 10.000 km per jaar, auto is voor mij echt een vervoersmiddel geworden om van A naar B te komen.......de snelheidskick krijg ik op de motor wel ;)
    Wat ook zwaar meetelde voor deze auto is dat hij helemaal vol hangt met opties...je kan het zo gek niet verzinnen of het zit erop :)

Enige wat ik mis is de Xenon maar die laat ik er erop zetten...wat dat moet er gewoon op zitten en een paar mooie 17" velgen maar die komen wel als de banden op zijn want er zitten namelijk hagelnieuwe banden op........

Paar pics

4 wielen zijn er 2 teveel!

Waarom ook niet? Rijdt erg fijn, ziet er goed uit en kost een boel minder dan die 330.

Mooie einser! Gefeliciteerd ermee.

Comment

Netjes hoor, nog een facelift ook.

Dempertje mogen ze wel even poetsen

Comment

Zo die kleine is al groot man! Volgens mij heb ik je ook al 2,5 jaar niet gezien.
        118i is prima kar om van a naar b te komen inderdaad. Gefeliciteerd!

Comment

Gefeliciteerd!

Nu nog wat plaatjes van de binnen kant :)

Comment

Zo, van een 330 naar een 118i?
            Flinke stap terug! Qua sturen zal de 1-serie ietsje moderner aanvoelen, maar je mist wel flink wat vermogen natuurlijk.
            Toch vond ik de 118i niet langzaam toen ik hem laatst een dag reed (als vervangend vervoer).

Wat zit er allemaal in? SPortstoelen, navi, leer?

Gefeliciteerd!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

p.s. 16" lijkt net een maatje te klein inderdaad, maar echt lelijk vind ik het ook niet hoor.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Het vermogen mis je wel een beetje maar het zeker geen stakker hoor...zeker niet als je de auto in de toeren houdt.
                Ik rij zoveel motor dat de 330i ook traag aanvoelt dus voor mij maakt het niet uit ;)
                Zitten geen leren stoelen in trouwens maar dat vind ik niet erg.

Kopieer het lijstje wel even, dat is wat makkelijker...........

ABS, alarmsysteem, boordcomputer, buitentemp. meter, bumpers in carrosseriekleur, CD wisselaar, centr. deurvergrendeling afst.bed., deelb. achterbank, dubbele airbag, elektr. ramen voor + achter, elektr. buitenspiegels, geregelde airco, getint glas, gordijnairbags, lichtmetalen velgen , metallic lak, mistlampen, navigatiesysteem, parkeersensor, radio/CD, regensensor, schuifdak, startonderbreker, stuurbekrachtiging, stuur in hoogte verstelbaar , traction control, zij-airbags, Multifunctioneel sportstuurwiel, Hifi Active luidsprekers, Radio AUX ingang, Stoelverwarming, I-drive, wegklapbare buitenspiegels, nieuw gefacelift type.
                4 wielen zijn er 2 teveel!

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎