Whoei, blast from the past!! Een heuse Roemeense Citroën. :)
Maarreuh, "de enigste (sic) Axel nog in Nederland", dat lijkt me nou ook weer wat sterk, zag er laatst nog eentje rijden zelfs.
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
A Funny Commercial about an Citroën Visa GTI 1988, being launch from an aircraft carrier. Supposedly the "Clemanceau"In the same style, Citroën had many come...
Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
lol, meer dan 3K voor een Axel met remproblemen. :-) En er rijden nog wel een aantal rond idd.
Doe mij voor die 3K maar een mooie Visa Chrono.
Maar niet zo'n leuke kennelijk (hoe het kan het anders de "enigste" zijn). Ik vind "enig" trouwens wel een rotwoord om een auto te beschrijven, typische vrouwenautootjes uitgezonderd natuurlijk. ;-)))
Gave info idd! Noem het een tic, maar op zulke data kan ik uren zitten pluizen ;-)
Nog maar 595 Alfa 75's? En nog maar 10 GTV6? Merkwaardig, die zie ik nog best vaak in mijn regio.
En de Audi 90 was hier een tikje exclusiever dan de Audi 80 zo te zien..
Zal afhangen van hoe de RDW ambtenaar des tijds de GTV6'en op papier zette. Als er bij een aantal (bijvoorbeeld) Alfetta GT V6 staat, vallen ze in de categorie 'other' denk ik.
Amerikaanse versie van de 100/200 toch? Je had ook een Audi 5000 geloof ik.
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Comment