Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Porsche 911 Targa (1987) gestolen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Porsche 911 Targa (1987) gestolen

Misschien dat iemand 'm van hier tegenkomt. Mooie wagen zo te zien. De plek waar hij is gestolen is ook wel een bijna gegarandeerde plek om je auto leeggeroofd of helemaal niet meer te vinden trouwens..

Bericht:
    Vinkeveen - Woensdagmiddag is er op de carpool plaats langs de A2 in Vinkeveen een blauw-grijze Porsche 911 carrera targa gestolen (bouwj.1987; zwart dak; NX-NR-16). De auto is tussen 11.30 en 15.10 vervreemd van de carpoolplaats.

De eigenaar looft een beloning uit van 2500 euro voor de tipgever die ervoor zorgt dat deze klassieker weer wordt terug gevonden.

Heeft u informatie dan kunt u contact opnemen met de politie 0900 8844.

Link:
    Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze huidige informatiemaatschappij. De Stichting 'Paraplu' stelt inwoners van De Ronde
    Last edited by Scudetto; 26-09-08, 09:00.
    Forza!

Shit man...

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Mijn eerste reactie: "zo'n auto zet je niet op een carpoolplaats".
      Shit uiteraard, maar ook dom.
      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

hmja.. het 'zou moeten kunnen' ... Maar het is geen handige plek inderdaad. Zeker op die carpoolplaats is het vaak raak.
        Forza!

Comment

Ach, als "het" maar verzekerd is... ;-)
          Veritatis simplex oratio est

Comment

kut inderdaad
            maar carpoolplaatsen moet je natuurlijk mijden als de pest
            in het verleden carpoolde ik ook en spraken we altijd af in een woonwijk waar genoeg parkeerruimte was ,is nooit fout gegaan
            ook collega's die minder exotische auto's achter lieten op de carpoolplaats vonden hun renault shitniek met ingetikt ruitje terug
            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
            X