Hadden we op het oude forum al niet zo’n topic ?
Al mijn auto’s eens op een rijtje gezet, alhoewel rijtje is niet het juiste woord, de meeste hebben naast elkaar bij me geleefd, de een als rallyauto, de andere als dagelijks vervoer.
1) Morris Cooper 998 cc. Rood met zwart dak; jong gebruikt gekocht.
2) Morris Cooper 998 cc. Racing Green met eerst wit dak, later oranje dak; nieuw gekocht. 1e waarmee ik rally,s reed
3) Opel Ascona-A 19 SR Geel, nieuw gekocht, tijdens de rally preparatie, door maatjes die de kooi zouden inbouwen total loss gereden op de Tramsingel in Breda
4) Opel Ascona_A 19SR Geel, maar weer een nieuwe, deze preparatie ging wel goed.
5) Opel C-Kadett Oranje, als 2e autootje, 2e hands.
6) Mazda 616 coupé Oranje van Pa overgenomen en als rallyauto gebruikt.
7) Toyota Carina 1600ST, wit, 2e hands als rallyauto.
8) NSU 1200TT, oranje als opvolger van de Kadett.
9) Toyota Celica 1600 bruin, van Ma overgenomen, gebruikt voor WW-verkeer.
10) Volkswagen Golf 1 Diesel, wit, mijn 1e leasert.
11) Toyota Starlet , wit met RWD Duitse cup uitvoering als rallyauto, gecrasht in de omloop van Vlaanderen.
12) Opel Ascona B I200 Geel, Ex Opel Dealerteam auto; rallyauto in seizoen ’82.
13) Mazda 626 Diesel bruin weer een leasert, gejat voor de deur na 2 jaar.
14) Mazda 626 Diesel grijs leasert.
15) Mazda 626 op gas; Grijs. Na verandering van job, eigen auto met KM. vergoeding.
16) Rover 620 ook op gas; Nightred was de kleur een soort donkerrood, weer een leasert
17) Rover 620 Diesel zwart leasert.
18) Mercedes 190D wit 8e hands schat ik ;-) overgang naar andere job, moest tijdelijk iets voordeligs hebben, tot mijn grote verrassing probleemloos 2 jaar 60.000 erop gezet, stond op meer dan 4 ton toen hij er uit ging. (vergeef me deze misstap;-))
19) Alfa Romeo 156 1.8 zwart met sportpakket, nieuw, leasert, heerlijke auto.
20) Toyota MR2 AW11 racing green. Voor de trackday’s momenteel geschorst, maar nog steeds in bezit. Moet er eigenlijk iets mee gaan doen, heeft wat werk o.a. nieuwe bak.
21) Lancia Fulvia Coupé 1600 Rood voor historische rally’s iedereen heeft het drama meegekregen op Gummen, denk ik.
22) Ford Mondeo 2.0 Benzine, zwart, leasert rijdt nog steeds vrolijk met me rond, bijna 150.000 km.
23) BMW 2002 Tii, de huidige historische rallywagen, wit met BMW striping, rijdt lekker!!!
23 auto’s is eigenlijk niet zoveel, er zijn hier zeker Gummers die al ingehaald hebben of me gaan inhalen.
Wie is de volgende met zijn auto-historie?
En wat zou mijn volgende auto worden? Ik ben er nog niet uit.
Al mijn auto’s eens op een rijtje gezet, alhoewel rijtje is niet het juiste woord, de meeste hebben naast elkaar bij me geleefd, de een als rallyauto, de andere als dagelijks vervoer.
1) Morris Cooper 998 cc. Rood met zwart dak; jong gebruikt gekocht.
2) Morris Cooper 998 cc. Racing Green met eerst wit dak, later oranje dak; nieuw gekocht. 1e waarmee ik rally,s reed
3) Opel Ascona-A 19 SR Geel, nieuw gekocht, tijdens de rally preparatie, door maatjes die de kooi zouden inbouwen total loss gereden op de Tramsingel in Breda
4) Opel Ascona_A 19SR Geel, maar weer een nieuwe, deze preparatie ging wel goed.
5) Opel C-Kadett Oranje, als 2e autootje, 2e hands.
6) Mazda 616 coupé Oranje van Pa overgenomen en als rallyauto gebruikt.
7) Toyota Carina 1600ST, wit, 2e hands als rallyauto.
8) NSU 1200TT, oranje als opvolger van de Kadett.
9) Toyota Celica 1600 bruin, van Ma overgenomen, gebruikt voor WW-verkeer.
10) Volkswagen Golf 1 Diesel, wit, mijn 1e leasert.
11) Toyota Starlet , wit met RWD Duitse cup uitvoering als rallyauto, gecrasht in de omloop van Vlaanderen.
12) Opel Ascona B I200 Geel, Ex Opel Dealerteam auto; rallyauto in seizoen ’82.
13) Mazda 626 Diesel bruin weer een leasert, gejat voor de deur na 2 jaar.
14) Mazda 626 Diesel grijs leasert.
15) Mazda 626 op gas; Grijs. Na verandering van job, eigen auto met KM. vergoeding.
16) Rover 620 ook op gas; Nightred was de kleur een soort donkerrood, weer een leasert
17) Rover 620 Diesel zwart leasert.
18) Mercedes 190D wit 8e hands schat ik ;-) overgang naar andere job, moest tijdelijk iets voordeligs hebben, tot mijn grote verrassing probleemloos 2 jaar 60.000 erop gezet, stond op meer dan 4 ton toen hij er uit ging. (vergeef me deze misstap;-))
19) Alfa Romeo 156 1.8 zwart met sportpakket, nieuw, leasert, heerlijke auto.
20) Toyota MR2 AW11 racing green. Voor de trackday’s momenteel geschorst, maar nog steeds in bezit. Moet er eigenlijk iets mee gaan doen, heeft wat werk o.a. nieuwe bak.
21) Lancia Fulvia Coupé 1600 Rood voor historische rally’s iedereen heeft het drama meegekregen op Gummen, denk ik.
22) Ford Mondeo 2.0 Benzine, zwart, leasert rijdt nog steeds vrolijk met me rond, bijna 150.000 km.
23) BMW 2002 Tii, de huidige historische rallywagen, wit met BMW striping, rijdt lekker!!!
23 auto’s is eigenlijk niet zoveel, er zijn hier zeker Gummers die al ingehaald hebben of me gaan inhalen.
Wie is de volgende met zijn auto-historie?
En wat zou mijn volgende auto worden? Ik ben er nog niet uit.
Comment