Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beste jonge middenklasser?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De beste jonge middenklasser?

Vriend zoekt een andere auto, de Peugeot 307break wordt oud (vindt hij). Tijd voor wat anders, maar wat? Wat is de beste middenklasser?
    Astra, Golf, Focus, Corrolla?
    Zuinigheid en betrouwbaarheid is belangrijk, benzine of diesel is om het even. Uiterlijk onbelangrijk (nieuw dus lelijk :-) maar het moet wel een estate/break/station zijn
    fka v164

Golf niet, VW schijnt niet superbetrouwbaar te zijn.
    Toyota heeft imago mee, maar schijnt ook al wat probleempjes te hebben de laatste paar jaar door hun snelle groei.

Zou Focus zeggen. Ook qua veiligheid de beste keuze, zeker de 2e generatie Focus. Bij de eerste generatie waren zij-airbags nog optioneel en hadden volgens mij nog geen anti-whiplash hoofdsteunen.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Ik zag vanmorgen een Prius en een Scenic vlak achterelkaar stilstaan op de vluchtstrook, en ik vroeg me af welke van de 2 er stuk zou zijn :-)

Van dat rijtje is de Corolla ontegenzegelijk het minst storingsgevoelig, en de Focus rijdt het best. Maar die vind ik dan weer niet mooi..
      Doe dan maar de Golf, zo slecht zijn die nou ook weer niet.

Comment

Focus komt ook in Duitsland waar er dus echt veel van rondrijden als 1 van de minst storingsgevoelige auto's naar voren en hij rijd prima natuurlijk.
        Groeten Arie

Comment

Focus. Kwalitatief zeer goed en ziet er ok uit.

Ik weet dat uiterlijk geen rol speelt, maar kwalitatief zijn al die wagens die opgenoemd zijn gewoon OK.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎