Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega klapper A10/A2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mega klapper A10/A2

Gespot door een passant: Bij een ongeluk op vrijdagochtend rond 8.10 uur op de A10 in Amsterdam zijn zaterdagochtend twee mannen zwaargewond geraakt. Hun wagen reed op volle snelheid tegen een vangrail. De Hagenaren van 37 en 23 jaar oud zijn in kritieke toestand overgebracht naar een ziekenhuis.

http://gespot.at5.nl/2008/06/07/erns...ogte-van-a2-2/

Gevalletje SHIT IK MOEST GODVERDOMME DE A2 nemen, over de verdrijvingvlak, OOPS ER RIJDT IEMAND NAAST MIJ. En dan boem op de vangrailing?

Weird shit.

Zo ziet het er wel uit ja, is daar waar je op de meest linkerbaan richting de Utrechtsebrug gaat, en op de drie rechterbanen naar Den Haag/Zaanstad. Daar zie je ZO vaak mensen op het laatste moment terugsturen (heel vaak buitenlanders [als in buitenlandse kentekens, Toledo man...]), 't is een wonder dat het niet vaker misgaat eigenlijk.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
      ...op vrijdagochtend rond 8.10 uur op de A10 in Amsterdam zijn zaterdagochtend...
      Wanneer was het nou?
      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Niet fijn dat die complete dubbele cabine-scheidingswand naar voren is gekomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Zo ziet het er wel uit ja, is daar waar je op de meest linkerbaan richting de Utrechtsebrug gaat, en op de drie rechterbanen naar Den Haag/Zaanstad. Daar zie je ZO vaak mensen op het laatste moment terugsturen (heel vaak buitenlanders [als in buitenlandse kentekens, Toledo man...]), 't is een wonder dat het niet vaker misgaat eigenlijk.
          Uhmm bedoel je niet meest rechterbaan richting Utrecht (waarna hij op het eind heel even twee rijbanen wordt en daarna als twee rijbanen afscheid neemt van de A10?), en drie linkerbanen richting A10/S111/S112/S113/A1?

Kijk maar op deze piccie:

http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=35586

Wel hulde voor de Nederlandse wegen trouwens, die snelwegenafscheiding heeft zijn werk zeker goed gedaan. Als het in een of ander oostblok land was gebeurd had die gozer het niet kunnen navertellen denk ik.

Comment

En van de slachtoffers moest door de hulpdiensten uit de auto bevrijd worden. De ander kon op eigen kracht het wrak verlaten. De mannen zijn beiden in kritieke toestand naar het ziekenhuis overgebracht.
            eeuh, in kritieke toestand op eigen kracht het wrak verlaten...?

Comment

Oei, dat ziet er slecht uit.
              De hele lading is door die scheidingswand naar voren gekomen idd...

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                Uhmm bedoel je niet meest rechterbaan richting Utrecht (waarna hij op het eind heel even twee rijbanen wordt en daarna als twee rijbanen afscheid neemt van de A10?), en drie linkerbanen richting A10/S111/S112/S113/A1?

Kijk maar op deze piccie:

http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=35586
                Verrek, ja da's dus net aan de andere kant van hetzelfde knooppunt. Kon ik uit de foto's uit het eerste artikel niet opmaken, en die tekst was ook wat onduidelijker.

Anyway, aan die andere kant gebeurt dit dus ook vaak bijna...
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Precies zo is het gegaan: busjebestuurder neemt op het allerlaatste moment nog de afslag naar de A2, en redt het niet.

Wat Jasper zegt: op dat punt zie je ZO vaak mensen debiele capriolen uithalen, dat het een wonder is dat zoiets als dit niet vaker gebeurt.
                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                    Oei, dat ziet er slecht uit.
                    De hele lading is door die scheidingswand naar voren gekomen idd...

En dat maakt maar weer eens duidelijk waarom er tegenwoordig zo'n punt wordt gemaakt van ladings zekering.
                    Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
                      En dat maakt maar weer eens duidelijk waarom er tegenwoordig zo'n punt wordt gemaakt van ladings zekering.
                      En daar wordt bij dat soort busjes helemaal niet naar gekeken, is mijn indruk.
                      Politie kan het niet zien want zo'n bus is dicht, en de meeste bestuurders denken dat het niet zo'n vaart zal lopen.

Overigens kan je dit met zware spullen in een normale kofferbak ook overkomen. Wat (enigszins) helpt is dan in ieder geval de gordels op de achterbank vast te doen, gewoon plat over de bank.

Comment

Men begint tegenwoordig steeds meer op busjes te letten Ruud,zeker in Duitsland.

"Overigens kan je dit met zware spullen in een normale kofferbak ook overkomen."

Wat te denken van kinderen of honden die op de hoedenplank zitten,ik kom dit best wel vaak tegen.

Comment

Wat te denken van kinderen of honden die op de hoedenplank zitten,ik kom dit best wel vaak tegen.
                          Of een paraplu op de hoedenplank, argh, dat wordt een speer...
                          Of het Beste boek van de weg, komt ook lekker aan als je een klapper maakt.

Ik heb daar NOOIT spullen liggen.

Comment

Men begint tegenwoordig steeds meer op busjes te letten Ruud,zeker in Duitsland.
                            Hoe doen ze dat dan?
                            Aan een dicht busje zie je niet hoe die beladen is.

Comment

Heel simpel Ruud: er voor gaan rijden,bordje bitte volgen aan en naar de eerste de beste parkeerplaats rijden.

In Dld gaan ze iets voortvarender te werk dan hier.

Bij een tautliner kan je immers ook niet zien hoe die beladen is.
                              Dat is ook de reden dat ik er met een open oplegger bijna nooit afgehaald wordt, en met een zeilenbak wel.

Comment

Heb het wrak gezien, reed er langs. Was een goede bende. Toen ik vanmiddag las dat er geen doden waren gevallen kon ik een lichte verontwaardiging niet onderdrukken.

Comment

Working...
                                X