Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tata is wel bezig!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tata is wel bezig!

Ha, die Gummers;

Als we autoblog.nl nog mogen geloven na dat geleuter over een of andere geheime tunnelrun is Tata na de vermeende overname van MV Agusta nu ook aan het proberen Hummer binnen te slepen. De grootste vrachtwagenfabrikant ter wereld waren ze al, nu de rest ook nog even?
    Vandaag werd bevestigd dat Tata de Italiaanse motorenfabrikant MV Agusta overneemt. En dat niet alleen: ook in Hummer zouden ze wel interesse hebben. GM kocht de rechten op de merknaam Hummer in 1999 en was een tijdje lekker bezig met de legervoertuig-geïnspireerde SUV’s, maar inmiddels zit niemand meer op een Hummer te wachten. Nu de […]
    Scherven brengen gelul.

Vergeet naast MV Agusta Jaguar en Land Rover niet. Het zijn inderdaad busy bees.
    Every second of your life is a part of your song

Comment

Vraag mij alleen of het allemaal niet een beetje te snel gaat. Ik weet niet wat het absorptievermogen van de TATA group is maar ze zijn behoorlijk op overname pad. Waarbij de VK-getinte overnames waarschijnlijk ook wat goed moesten maken voor het koloniale verleden ;-)

Comment

Geen idee of deze al in NL gespot/leverbaar etc is, maar ik kwam 'm tegen in Tivoli vorige week:

Let even op hoe ze dit ding proberen te verkopen:

Comment

Motore Fiat, dat vonden ze in de USSR en Polen ooit ook een verkoopargument ROFL.

Comment

Lach maar. Fiat heeft in die jaren anders oersterke blokkies gemaakt...

Dat informatieblaadje is trouwens in het Italiaans. Dus motore Fiat is niet zo'n slecht argument denk ik voor die chauvinistische Italianen.
            Last edited by Lennart; 19-09-10, 15:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
              Lach maar. Fiat heeft in die jaren anders oersterke blokkies gemaakt...
              En precies die blokjes, uit die jaren, duwen ze nu in de Tata's :-)

Comment

Ik heb de foto's genomen in Tivoli. Italie dus.

Comment

Tata is al jaren het grootste bedrijf van India toch? Werknemers krijgen (goedkoop) een huis, op een campus, verzekeringen, pensioenen, opleidingen voor de kinderen. Een beetje zoals wij dat een paar decennia terug deden. Of is deze info alweer achterhaald?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                    Tata is al jaren het grootste bedrijf van India toch? Werknemers krijgen (goedkoop) een huis, op een campus, verzekeringen, pensioenen, opleidingen voor de kinderen. Een beetje zoals wij dat een paar decennia terug deden. Of is deze info alweer achterhaald?
                    Voor de Indiase spoorwegen is het nog steeds zo, die hebben speciale 'dorpen' vlakbij ieder groot station, daar woont hun personeel tegen zwaar gereduceerd tarief. Allerlei andere percs. In luxe post koloniale Britse stijl. Ieder jaar houdt de Indiase spoorwegen sollicitatie rondes en de verzameling en selectie van al die brieven uit het hele land is echt iets om te aanschouwen, grote stalen reiskisten met grote sloten erop, gewapende bewakers erbij. Zo gewild is een baantje bij de spoorwegen daar...

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎