Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waar horen ook al weer mooie auto foto's thuis?
Collapse
X
-
Nee Homofoob :-).
De mooiste (die staat bij mij op mijn buroblad) is waar de auto als het waren het beeld in drift (hoe kan ik hier foto's plakken?) en de foto waarbij je alleen de achterkant ziet van de M5 stuivend in het zand.....
Maar de andere zijn ook cool.
En Paco; Als ik homo moet worden...om in de woestijn met een M5 te raggen....én met een gave fotoshoot.....dan ga ik me bekeren :-)Last edited by Kleintje; 27-10-08, 17:21.
Comment
-
-
Where did I go wrong ;-)Let's kick some ass and chew bubblegum...
----------------------------------------------------------------------------
'71 Alfa Romeo Giulia Super
'72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
'00 BMW E39 528iA Touring
'06 BMW Z4M Roadster
'96 BMW E36 328i trackracer
'07 Aprilia Tuono Factory
Comment
-
-
Nergens....behalve dat we in Nederland wonen. Veel gasten daar zijn rond de 20 en rijden in een M5...of erger...een Dinan M5 (nee, niet de zanger van Kane maar een lokale tuner....).
Wel typerend daar ze wel veel vragen over die dingen die stuk gaan.....
Comment
-
-
Zo dus kleintje:
Ja joh, zet hem daar maar neer...
(rechtermuisknop op de foto, afbeeldingslocatie kopieren (in FF, in IE similar), hierop briefkaartje (bergen met postzegel) drukken, crtl-V en ready)Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk berichtNee Homofoob :-).
De mooiste (die staat bij mij op mijn buroblad) is waar de auto als het waren het beeld in drift (hoe kan ik hier foto's plakken?) en de foto waarbij je alleen de achterkant ziet van de M5 stuivend in het zand.....
Maar de andere zijn ook cool.
En Paco; Als ik homo moet worden...om in de woestijn met een M5 te raggen....én met een gave fotoshoot.....dan ga ik me bekeren :-)
Je wil toch ook geen foto's van een Cobra Dax zien met Statiegeldfles-Man erin met epilepsiehelmpje op de vleespet?
Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Comment