Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Citroën wederom gezinsauto van het jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Citroën wederom gezinsauto van het jaar

Voor het tweede jaar op rij is een model van Citroën benoemd tot Genzinsauto van het jaar. Vorig jaar ging de titel naar de C4 Picasso, dit jaar is de Citroën Berlingo grote winnaar. De Peugeot 308 SW eindigde tweede, de Volkswagen Golf Variant werd derde. De prijs is vandaag tijdens de Jonge Gezinnen Beurs in Utrecht uitgereikt.

Een vakjury selecteerde de drie finalisten uit negen kanshebbende gezinsauto’s. Daarna stemden 15 duizend bezoekers van de website gezinsautovanhetjaar.nl op hun favoriet.

De wedstrijd wordt georganiseerd door de tijdschriften Ouders van nu, Kinderen, Groter Groeien en ANWB Kampioen.
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

WTF? "Jonge gezinnen beurs?" "Ouders van nu?" "Kinderen?" "Groter Groeien?"

Dat bestelbusje heeft vast gewonnen doordat er een "baby on board" sticker standaard bijgeleverd wordt?

*zoekt het "sodemieter toch op mens draadje"*

Comment

Streamz, tel ff tot 10. Is toch handig dat andere mensen gratis en voor niets voor jou uitzoeken wat je iig NIET moet hebben. :)

Dat er dan weer van die klojo's zijn die denken dat het belangrijk autonieuws is, tsja. :p
      You know that reality is immaterial

Comment

AAAAARRRRGGGHHH!

Dank, het gaat alweer. Ik zag een paar van die stickers voor me. Wat willen die mensen daar eigenlijk mee zeggen? Ik kan het alleen maar vertalen met "ik ben bang in het verkeerd, dus wees aub voorzichtig met me." Oftewel: iemand die met zo'n sticker rijdt, hoort niet op de weg thuis. Eraf halen dus. Rijbewijs inleveren!

*krijgt weer vlekken in z'n nek*

Comment

Je zou ook kunnen zeggen dat gezinnen gumbare auto's beginnen te ontdekken. In dat licht bezien zou je slibbe als visionair kunnen betitelen. :-D
          Die hoepelde tenslotte alweer een paar jaar geleden niet onverdienstelijk over Lelystad met zijn Berlingo. :-)

Heb zelf destijds ook wel eens met dat ding gereden. En je kunt er echt goed mee uit de voeten op Franse binnenweggetjes hoor. Maar het is geen snelwegkanon. Dat niet nee...
          Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

Nee, Berlingo is voor heen en weer naar bouwmarkt of school.

Ik heb op de autobahn wel een keer last gehad van zo'n ding overigens. Gast reed gewoon 185 constant en mijn Alfa 145 kon maar iets harder. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
            X