Braafste jongetjes van de klas.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • FatChick
    Senior Member
    • 05-06-08
    • 223

    Braafste jongetjes van de klas.

  • Harry
    Admin
    • 06-06-08
    • 26920

    #2
    Tuurlijk, die Alto's halen maximaal 140 km/u en dat is alleen na een half uur gasgeven en heuvelaf.

    Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)



    Comment

    • denheer
      LOL, fake!
      • 06-06-08
      • 1622

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
      Tuurlijk, die Alto's halen maximaal 140 km/u en dat is alleen na een half uur gasgeven en heuvelaf.
      Nee, dat zie je verkeerd, Alto haalt makkelijk 160 (inclusief koelkast achterin die volgeladen is met bier en wijn ;) ) maar vanwege het oudelullen imago wordt een Altorijder nooit aangehouden. Ik heb het vaak mogen meemaken dat ik op de snelweg te hard reed (+- 20km/h te snel) en de politie niet eens keek en mij vrolijk inhaalde in het kader van "Het is een Alto, die kan niet hard dus ik kijk er niet naar".

      Ook te hard de bocht omscheuren wordt overigens door de vingers gezien, ik geloof dat ze meer medelijden met je hebben dan dat ze het gevoel hebben dat je het expres doet.
      Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

      Comment

      • Dutch
        Koppierijder
        • 05-06-08
        • 18618

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door denheer Bekijk bericht
        maar vanwege het oudelullen imago wordt een Altorijder nooit aangehouden. Ik heb het vaak mogen meemaken dat ik op de snelweg te hard reed (+- 20km/h te snel) en de politie niet eens keek en mij vrolijk inhaalde in het kader van "Het is een Alto, die kan niet hard dus ik kijk er niet naar".
        Haha, dat had ik ook vaak met de Skoda. Zelfs bij 160 nog alleen maar zo'n handje dat een bedarend gebaar - 'tut tut' - maakt. Ideaal!
        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

        Comment

        • geelhoed
          Serious gourmet shit
          • 08-06-08
          • 4796

          #5
          Alsof er veel alto's geleased worden.
          Bedenk eens hoeveel km een alto/swift maakt versus een A6/5serie.
          $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

          Comment

          • w220l
            Senior Member
            • 05-06-08
            • 32233

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
            Alsof er veel alto's geleased worden.
            Bedenk eens hoeveel km een alto/swift maakt versus een A6/5serie.
            Per dag / week/maand/jaar/voordat de sloperereenendaanmaakt ??

            Wees eens een keer duidelijk !!!!
            Veritatis simplex oratio est

            Comment

            • geelhoed
              Serious gourmet shit
              • 08-06-08
              • 4796

              #7
              't Wordt vermoeiend w220.
              $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

              Comment

              • w220l
                Senior Member
                • 05-06-08
                • 32233

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                't Wordt vermoeiend w220.

                Gelukkig, dat genoegen is geheel wederzijds....

                Kijken wie de langste adem heeft dan maar he, professor Potsneus.
                Veritatis simplex oratio est

                Comment

                • Lars Veenstra
                  prutser
                  • 06-06-08
                  • 7033

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                  't Wordt vermoeiend w220.
                  Mmm dat gevoel komt bekend voor....
                  Rij gezond, rij een kiwi.

                  Comment

                  • Steven
                    Iets beters wist ik niet
                    • 05-06-08
                    • 4194

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                    Alsof er veel alto's geleased worden.
                    Bedenk eens hoeveel km een alto/swift maakt versus een A6/5serie.
                    Non argument, de smart staat namelijk halverwege en zal qua km's vergelijkbaar zijn.
                    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

                    Comment

                    • NoTVR
                      Somewhat older member
                      • 05-06-08
                      • 3911

                      #11
                      Lancia is wel een echte uitschieter dan. Wanneer zie je nou een Lancia?

                      Dus een RR rijder krijgt nog geen 5 boetes van -zeg- 100 Euro per stuk/jaar.

                      Daar zullen ze wel wakker van liggen, die RR rijders...

                      Eigenlijk verbaast het me dat niet gewoon iedereen veel te hard rijdt, want de kosten van bekeuringen vallen helemaal weg tegen de andere autokosten. Fout parkeren moet je niet doen, want dat is levensgevaarlijk, en mijn ervaring ermee is: 100% kans op een boete.

                      Sprak laatst nog een Politieagente "dan krijgen ze een boete van 60 Euro, en dat doet toch pijn, is zonde van het geld".

                      Pijn? Ze begrijpen het niet helemaal meer bij de politie geloof ik. Da's nog geen tank benzine...
                      Door rood rijden, een zware overtreding. 150 Euro toch? Dus 5 per jaar = 750 Euro. Vervelend voor een Altorijder, afschrijving van een week voor een RR rijder.

                      Overigens vind ik veel Alto en Cuore rijders bijzonder aso rijden. Vraag me ook af of ze wel beseffen in wat voor koekblik ze rijden. Wat dat betreft klopt er inderdaad iets niet, lijkt mij.
                      Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

                      Comment

                      • Steven
                        Iets beters wist ik niet
                        • 05-06-08
                        • 4194

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                        Lancia is wel een echte uitschieter dan. Wanneer zie je nou een Lancia?
                        Athlon heeft er toch echt minimaal 75 in de lease :-)
                        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

                        Comment

                        • V4
                          Armchair Enthusiast
                          • 05-06-08
                          • 10698

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                          Overigens vind ik veel Alto en Cuore rijders bijzonder aso rijden. Vraag me ook af of ze wel beseffen in wat voor koekblik ze rijden.
                          Ja, ze kunnen in stadsverkeer met fietsers, brommers, tegenliggers, dubbelparkeerders etc door allerlei gaatjes waar jij met je Golf voor in de remmen mag. En dan lijkt het of ze asociaal hard gaan. Zoiets?

                          Comment

                          • Taeke
                            Zoem
                            • 07-06-08
                            • 7762

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                            Alsof er veel alto's geleased worden.
                            Bedenk eens hoeveel km een alto/swift maakt versus een A6/5serie.
                            Kan zijn, maar een Ford rijder maakt kennelijk net zo weining overtredingen en ik denk dat de gemiddelde Mondeo rijder toch wel wat meer kilometers maakt dan zijn collega in de Swift.

                            Alfa/Audi/BMW/Volvo zit dicht bij elkaar, weinig verassend! Maar Ford springt er wel uit vind ik.

                            Comment

                            • NoTVR
                              Somewhat older member
                              • 05-06-08
                              • 3911

                              #15
                              Nee, niet zoiets, want ik ben in ruim 4 jaar pas 1 keer met de Golf in de stad geweest. Eigenlijk kom ik er hoogstzelden met de auto.
                              Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

                              Comment

                              • Sander
                                Red mij niet
                                • 05-06-08
                                • 8125

                                #16
                                Hahaha wat en ruk artikel/onderzoekje weer.

                                Het gemiddelde aantal bekeuringen per jaar voor alle weggebruikers (auto's en motoren) ligt overigens op ongeveer twee
                                Per bestuurder of per gekentekende auto/motor?

                                Het enige wat duidelijk wordt is dat ALLE leasers bovengemiddeld veel boetes scoren, maar dat wisten we al natuurlijk.
                                fka v164

                                Comment

                                • geelhoed
                                  Serious gourmet shit
                                  • 08-06-08
                                  • 4796

                                  #17
                                  Eer staat weggebruikers, dus dat lijkt me iedereen die de weg gebruikt. Gemiddeld 2 kan dus niet, want dan denk ik dat je toch richting de 30 miljoen moet.
                                  Kijk je naar het aantal rijbewijzen is dat iets meer dan 10 miljoen. Past ook niet ds.
                                  Kijk je naar het aantal motorvoertuigen is het 8.8 miljoen (incluis bus vrachtwagen en motor)
                                  11 miljoen is trouwens een cijfer van 2005, in 2007 waren het er al 12.6 miljoen.

                                  Ik deel je conclusie dus.....
                                  $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

                                  Comment

                                  Working...
                                  X