Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

supercars in Korea

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• supercars in Korea

Ik vind dat dit filmpjes een eigen draadje verdient...........
    Wat vreselijk gaaf zeg.

Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

In de categorie duffe filmpjes wil ik u deze niet onthouden (NSFW).
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Ha, die Slibbe;

Tsjezuzz; hartstikke gevaarlijke man, karten zonder helm....
      Scherven brengen gelul.

Comment

Ha, de ExT;

Ook leuk trouwens, dat Korea-filmpje. Alleen een beetje jammer van die boom-tsjikke-boom-tsjikke-herrie die ze eronder gedubt hebben. Doet mij altijd een beetje denken aan Tedje van Es achter zijn keyboard ("Kèk mèn es, zondâh handèh!"). En dat terwijl aan het eind maar al te duidelijk wordt dat het oorspronkelijke geluid toch het mooiste is....
        Scherven brengen gelul.

Comment

Leuk spul.

Is natuurlijk wel vragen om ongelukken, dragracing op openbare weg...vol wegstuiteren met 2 naast elkaar als er nog tegenliggers aankomen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boris - Djurre Bekijk bericht
            Leuk spul.

Is natuurlijk wel vragen om ongelukken, dragracing op openbare weg...vol wegstuiteren met 2 naast elkaar als er nog tegenliggers aankomen...
            Ach......

( krijg weer flashbacks van de dragraces eind jaren 80 in het Westelijk Havengebied, de races richting Haarlem via de A 200, en het rondje Ringweg voor de intrede van de Gatso op de A 10 )
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Ha, die W220L;

Right! En dan ook nog eens zonder boom-tsjikke-boom-tsjikke-herrie....
              Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                Ha, die W220L;

Right! En dan ook nog eens zonder boom-tsjikke-boom-tsjikke-herrie....
                Idd Hans, de radio/cassette/cd-speler( ja, de Sony Discman met flexibel plateau en 12V-aansluiting voor in de auto, remember ?? ) werd zelfs uitgezet ;-)

Mooier is er niet, 2x V8 brullend door de Coentunnel ( headers, cherry-bomb aan het eind als demper)

( eigenlijk wel....,hetzelfde, maar dan door een net afgebouwde Zeeburgertunnel, met alleen de koplampen als verlichting :-)) )

Comment

Ha, die W220L;

"Sony Discman met flexibel plateau en 12V-aansluiting voor in de auto"

Tell me about it; ik had ooit de waarschijnlijk eerste Discman van de eerste zending ooit in Nederland geïmporteerd, maar die heeft in die tijd van autoradiojattende junks nooit in mijn auto gespeeld; met je radio aan het hengsel rondwandelen vond ik al genant genoeg. Goed ding, maar toch al weer snel verkocht en een Sony CDP302-ES voor in de plaats gekocht waarvanaf ik met een Sony TC-FX510R op Sony UX-S90 (ik werkte voor Brandsteder Electronics destijds....) of TDK SA-X90 cassettes mijn CD's opnam die ik in de E30 op een Kenwood KRC351-L afspeelde (Kenwood leverde toen beter betaalbaar autospul dan Sony....).
                  Heb mijn hele oude Sony hi-fiset trouwens nog staan, inclusief zo'n mooie PS-FL7 uitschuifdraaitafel met tangentiale arm plus bijbehorende RC-unit. Misschien toch maar eens afstoffen en op Marktplaats zetten.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                    Idd Hans, de radio/cassette/cd-speler( ja, de Sony Discman met flexibel plateau en 12V-aansluiting voor in de auto, remember ?? ) werd zelfs uitgezet ;-)

Mooier is er niet, 2x V8 brullend door de Coentunnel ( headers, cherry-bomb aan het eind als demper)

( eigenlijk wel....,hetzelfde, maar dan door een net afgebouwde Zeeburgertunnel, met alleen de koplampen als verlichting :-)) )
                    Toevallig samen met een grote kerel, kale kop, tres-puntos op zijn hand en taxi-chauffeur bij MTA (een luxe grand voyager geloof ik)? Deze kerel reed mij vaak naar schiphol en had het hier wel eens over...
                    Let's kick some ass and chew bubblegum...
                    ----------------------------------------------------------------------------
                    '71 Alfa Romeo Giulia Super
                    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                    '00 BMW E39 528iA Touring
                    '06 BMW Z4M Roadster
                    '96 BMW E36 328i trackracer
                    '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boertje Bekijk bericht
                      Toevallig samen met een grote kerel, kale kop, tres-puntos op zijn hand en taxi-chauffeur bij MTA (een luxe grand voyager geloof ik)? Deze kerel reed mij vaak naar schiphol en had het hier wel eens over...

Yep.....

Comment

Working...
                      X