Autoverkopen kelderen, alleen NL blijft nog een klein lichtpuntje, alhoewel de handel in 2e hands op z'n gat ligt.
GM staat aan de rand van de afgrond, alhoewel ze misschien wat overdrijven om zo een zacht leninkje los te kunnen peuteren bij Obama en ze zelf al jaren een compleet verkeerde modellenpolitiek bedrijven. Ook toen het nog goed ging draaiden ze verlies.
Chrysler. Tja.
Ford houdt het nog even vol.
BMW, 64% lagere winst. Maar doet het op zich wel goed.
Renault: zeer kut.
PSA doet het wel redelijk geloof ik.
VW kan volgens mij sommige modelllen nog steeds niet aanslepen, maar dat zegt natuurlijk weinig over hoe het concern het doet.
Wat is jullie mening? Gaan de Amerikaanse 3 het overleven?
Welke verschuivingen gaan er optreden?
Waar ga je goede deals krijgen, zonder dat je het risico loopt dat je dealer/fabrikant het jaar erop niet meer bestaat?
GM staat aan de rand van de afgrond, alhoewel ze misschien wat overdrijven om zo een zacht leninkje los te kunnen peuteren bij Obama en ze zelf al jaren een compleet verkeerde modellenpolitiek bedrijven. Ook toen het nog goed ging draaiden ze verlies.
Chrysler. Tja.
Ford houdt het nog even vol.
BMW, 64% lagere winst. Maar doet het op zich wel goed.
Renault: zeer kut.
PSA doet het wel redelijk geloof ik.
VW kan volgens mij sommige modelllen nog steeds niet aanslepen, maar dat zegt natuurlijk weinig over hoe het concern het doet.
Wat is jullie mening? Gaan de Amerikaanse 3 het overleven?
Welke verschuivingen gaan er optreden?
Waar ga je goede deals krijgen, zonder dat je het risico loopt dat je dealer/fabrikant het jaar erop niet meer bestaat?
Comment