Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soms zou ik willen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Soms zou ik willen...

Soms zou ik willen, zoals vandaag:
    1. Dat ik een BMW had.
    2. Dat ik daadwerkelijk tijd en gelegenheid had om daarmee lekker op een parkeerplaats te spelen.

Damn...

En voor point-to-point werk:
    3. Dat ik stoelverwarming had.
    4. Dat ik winterbanden had.
    5. Dat ik 4WD had.

:-)
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Je wilt gewoon met een Staatslot genoeg winnen om een 330iX met alle vinkjes te kunnen kopen.

Zijn er trouwens 4WDrs waar je on-the-run de VOORwielen bij/uit kunt schakelen. Bij ons kun je bij de 4007 de achterwielaandrijving bij/inschakelen, maar andersom zou igv sneeuw ook leuk zijn.

Comment

Je moet gewoon weer een 325i compact kopen. Of een 3 serie met 6 cylinder. Dat is waar jij naar verlangt. Die Compact is volgens mij de fijnste auto die je bezeten hebt? Vergeet die 4wd.....
      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Nou voor winterbanden hoef je geen staatslot te kopen. Eigenlijk voor geen van de eisen die jij stelt. Ruil gewoon die V50 in op een 330i Touring man. Oh nee, die heeft geen NCAP-proof hoofdsteunen. :-)

Comment

Dan scheur je toch gewoon in je achteruit over een parkeerplaats....Voila RWD en je kan nog sturen ook met de achterwielen!
          :o)
          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ik mis de E30 nu, bummer.

Comment

Punt 2 is nu eigenlijk het grootste probleem en de reden waarom het weinig zin heeft om te investeren in een 'leuke' auto.
              All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Idd is dat het 'probleem'. Vroeger ging ik ook bij de eerste sneeeuwvlok de weg op. Vandaag geen meter gereden.
                Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

mmm,
                  bandjes opgepompt tot 8bar en vanmiddag vrijwillig een uurtje met m'n aluminium RWD in een ziedende sneeuwstorm mogen doorbrengen.
                  ff serieus, ik was onderweg op m'n rondje fietsen en werd halverwege 'overvallen' door de sneeuw en zo richting maasvlakte kan het aardig spoken :)
                  Hyundai Kauai EV 64 kWh - my 20 - 34K + 12K km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                    Zijn er trouwens 4WDrs waar je on-the-run de VOORwielen bij/uit kunt schakelen. Bij ons kun je bij de 4007 de achterwielaandrijving bij/inschakelen, maar andersom zou igv sneeuw ook leuk zijn.
                    Opeens bijschakelende achterwielaandrijving werkt net zo goed voor een vette sneeuwdrift, hoor. Insturen, even wachten totdat je de voorwielen voelt wegglijden en dan VOL op het gas. Believe me, it works. :)
                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

tiPanda, je moet gewoon die vijf NCAP-sterren vergeten, zélf veiliger leren rijden en dan voor weinig geld een hele leuke vijfdehands kopen. Neem een BMW 3nogwat iX, dan heb je én AWD, mét bias naar de achterwielen. Steek er nog 5K in om al het achterstallig onderhoud weg te werken en er komt meer rijpret uit dan je ooit had gedacht.

Maar goed, dat is mijn mening. :-)
                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                        Zijn er trouwens 4WDrs waar je on-the-run de VOORwielen bij/uit kunt schakelen.
                        Onder de 'old fashioned' 4wd's zoals 4wd's bedoeld zijn, zijn er een aantal waarbij je de voorwiel-aandrijving kunt bijschakelen. Soms alleen bij lage snelheden (20 km/u), bij sommige tot zo'n 80 km/u. Weet niet meer welke dat zijn.

De echte oude 4wd's met handbediende vrijloopnaven voor, daarbij gaat het natuurlijk weer niet. Hoewel er ook dan soms interessante mogelijkheden zijn.
                        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Dank voor je mening, maar dat lost punt 2 nog niet op. Sterker nog, als ik zelf moet gaan klussen wordt dat alleen maar erger.

Comment

Tja, punt twee moet je inderdaad zelf oplossen...

Ik had het trouwens niet over zelf klussen hoor (want dan zou je ook geen 5K kwijt zijn).
                            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                              tiPanda, je moet gewoon die vijf NCAP-sterren vergeten, zélf veiliger leren rijden en dan voor weinig geld een hele leuke vijfdehands kopen. Neem een BMW 3nogwat iX, dan heb je én AWD, mét bias naar de achterwielen. Steek er nog 5K in om al het achterstallig onderhoud weg te werken en er komt meer rijpret uit dan je ooit had gedacht.

tiPanda, je moet gewoon die vijf NCAP-sterren bak nemen, voor jouw gemoedsrust en die van vrouw en kinder(s).

Daarnaast voor weinig geld een hele leuke vijfdehands kopen. Neem een BMW 3nogwat iX, dan heb je én AWD, mét bias naar de achterwielen. Steek er nog 5K in om al het achterstallig onderhoud weg te werken en er komt meer rijpret uit dan je ooit had gedacht. Desnoods een kooi erbij vanwege het veiligheidsgevoel.

* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Punt 2 is net zoals de andere keuzen volledig jouw keuze, dus.

Comment

Punt 2 komt vanzelf weer zodra de kleine wat groter is.

Punt 4 wil je alleen maar als je ze nodig hebt, anders niet. :)
                                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ik zeg maar één ding for tiPanda...

M5

Uit...99 of 2000....

Hebbie ook stoel verwarming....en is lekker snel...en groot...en hij kan de stoel ook nog automatisch verhogen :D

Oh....nu heb ik toch meer gezegd.

Comment

Waarom zou je op een parkeerplaats willen spelen als de openbare weg prachtig besneeuwde weggetjes in de aanbieding heeft? Ik baalde vandaag dat ik in de Saab reed. Ging wel dwars, maar leuk is anders :)

Comment

Cav, omdat een parkeerplaats wat overzichtelijker is en er geen anderen rijden? :-)

Maar idd, elk weggetje is lol zolang het een beetje rustig is.

Punt 2 wordt voorlopig alleen maar erger en de aanleiding mag dan wel mijn eigen keuze zijn, maar laten we zeggen dat het anders uitpakt dan we willen.

Comment

* leest hier in verwachting van tweeling *
                                          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

G-only maar.
                                            Last edited by tiPanda; 24-11-08, 13:53.

Comment

Working...
                                            X