Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Soms zou ik willen...
Collapse
X
-
Cav, omdat een parkeerplaats wat overzichtelijker is en er geen anderen rijden? :-)
Maar idd, elk weggetje is lol zolang het een beetje rustig is.
Punt 2 wordt voorlopig alleen maar erger en de aanleiding mag dan wel mijn eigen keuze zijn, maar laten we zeggen dat het anders uitpakt dan we willen.
Leave a comment:
-
Waarom zou je op een parkeerplaats willen spelen als de openbare weg prachtig besneeuwde weggetjes in de aanbieding heeft? Ik baalde vandaag dat ik in de Saab reed. Ging wel dwars, maar leuk is anders :)
Leave a comment:
-
Ik zeg maar één ding for tiPanda...
M5
Uit...99 of 2000....
Hebbie ook stoel verwarming....en is lekker snel...en groot...en hij kan de stoel ook nog automatisch verhogen :D
Oh....nu heb ik toch meer gezegd.
Leave a comment:
-
Punt 2 komt vanzelf weer zodra de kleine wat groter is.
Punt 4 wil je alleen maar als je ze nodig hebt, anders niet. :)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichttiPanda, je moet gewoon die vijf NCAP-sterren vergeten, zélf veiliger leren rijden en dan voor weinig geld een hele leuke vijfdehands kopen. Neem een BMW 3nogwat iX, dan heb je én AWD, mét bias naar de achterwielen. Steek er nog 5K in om al het achterstallig onderhoud weg te werken en er komt meer rijpret uit dan je ooit had gedacht.
Maar goed, dat is mijn mening. :-)
Daarnaast voor weinig geld een hele leuke vijfdehands kopen. Neem een BMW 3nogwat iX, dan heb je én AWD, mét bias naar de achterwielen. Steek er nog 5K in om al het achterstallig onderhoud weg te werken en er komt meer rijpret uit dan je ooit had gedacht. Desnoods een kooi erbij vanwege het veiligheidsgevoel.
Leave a comment:
-
Tja, punt twee moet je inderdaad zelf oplossen...
Ik had het trouwens niet over zelf klussen hoor (want dan zou je ook geen 5K kwijt zijn).
Leave a comment:
-
Dank voor je mening, maar dat lost punt 2 nog niet op. Sterker nog, als ik zelf moet gaan klussen wordt dat alleen maar erger.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk berichtZijn er trouwens 4WDrs waar je on-the-run de VOORwielen bij/uit kunt schakelen.
De echte oude 4wd's met handbediende vrijloopnaven voor, daarbij gaat het natuurlijk weer niet. Hoewel er ook dan soms interessante mogelijkheden zijn.
Leave a comment:
-
tiPanda, je moet gewoon die vijf NCAP-sterren vergeten, zélf veiliger leren rijden en dan voor weinig geld een hele leuke vijfdehands kopen. Neem een BMW 3nogwat iX, dan heb je én AWD, mét bias naar de achterwielen. Steek er nog 5K in om al het achterstallig onderhoud weg te werken en er komt meer rijpret uit dan je ooit had gedacht.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk berichtZijn er trouwens 4WDrs waar je on-the-run de VOORwielen bij/uit kunt schakelen. Bij ons kun je bij de 4007 de achterwielaandrijving bij/inschakelen, maar andersom zou igv sneeuw ook leuk zijn.
Leave a comment:
-
mmm,
bandjes opgepompt tot 8bar en vanmiddag vrijwillig een uurtje met m'n aluminium RWD in een ziedende sneeuwstorm mogen doorbrengen.
ff serieus, ik was onderweg op m'n rondje fietsen en werd halverwege 'overvallen' door de sneeuw en zo richting maasvlakte kan het aardig spoken :)
Leave a comment:
-
Idd is dat het 'probleem'. Vroeger ging ik ook bij de eerste sneeeuwvlok de weg op. Vandaag geen meter gereden.
Leave a comment:
-
Punt 2 is nu eigenlijk het grootste probleem en de reden waarom het weinig zin heeft om te investeren in een 'leuke' auto.
Leave a comment:
-
Dan scheur je toch gewoon in je achteruit over een parkeerplaats....Voila RWD en je kan nog sturen ook met de achterwielen!
:o)
Leave a comment:
-
Nou voor winterbanden hoef je geen staatslot te kopen. Eigenlijk voor geen van de eisen die jij stelt. Ruil gewoon die V50 in op een 330i Touring man. Oh nee, die heeft geen NCAP-proof hoofdsteunen. :-)
Leave a comment:
-
Je moet gewoon weer een 325i compact kopen. Of een 3 serie met 6 cylinder. Dat is waar jij naar verlangt. Die Compact is volgens mij de fijnste auto die je bezeten hebt? Vergeet die 4wd.....
Leave a comment:
-
Je wilt gewoon met een Staatslot genoeg winnen om een 330iX met alle vinkjes te kunnen kopen.
Zijn er trouwens 4WDrs waar je on-the-run de VOORwielen bij/uit kunt schakelen. Bij ons kun je bij de 4007 de achterwielaandrijving bij/inschakelen, maar andersom zou igv sneeuw ook leuk zijn.
Leave a comment:
-
Soms zou ik willen...
Soms zou ik willen, zoals vandaag:
1. Dat ik een BMW had.
2. Dat ik daadwerkelijk tijd en gelegenheid had om daarmee lekker op een parkeerplaats te spelen.
Damn...
En voor point-to-point werk:
3. Dat ik stoelverwarming had.
4. Dat ik winterbanden had.
5. Dat ik 4WD had.
:-)Labels: Geen
Leave a comment: