Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wereld van kneuzen en mietjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wereld van kneuzen en mietjes

brun refereerde er al aan in het sneeuwdraadje: mijn draadje over kneuzen en mietjes uit het oude groene forum. Daarom ook maar in versie 2.0 een zelfde draadje. Niet alleen over het land van kneuzen en mietjes dat Nederland heet, maar de hele wereld mag meedoen als u weer een mooi voorbeeld tegenkomt.

Maar nu eerst weer over Nederland. Want La Duts kwam net even langswippen voor een kopje koffie voordat ze naar haar volgende school zou gaan. Ze vertelde dat ze vanochtend op de eerste school meteen een afspraak had voor een overleg met een leerkracht, maar die kwam niet opdagen.

Uurtje later verscheen ze alsnog, met het excuus: 'Ja, er was een weeralarm afgekondigd, dus ik heb even gewacht en het daarna heel voorzichtig gedaan.'

WTF?

We hebben 't hier over regio Haarlem, waar geen spatje sneeuw (meer) ligt. 't Is gewoon nat op straat, that's all folks!

Goed, dat men met negen dooien in het afgelopen weekend nog meer trigger-happy is dan ooit om 'weeralarm!' te roepen, soit. Maar kan dat nou echt niet wat nauwkeuriger worden afgekondigd dan 'voor het hele land'?
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

eh, Dutch?

Precies dezelfde topic naam ook nog.
    Forza!

Comment

Huh? Tja, 40 geworden hè, dan gaat je geheugen wat achteruit. :)

Flikker deze maar weg, Harry, voordat 't verwarring gaat opleveren...
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Overigens klopte mijn geheugen in zoverre wel dat ik dat draadje dus niet opnieuw was begonnen. :)

Comment

Ha, die Gummers;

[mompelt iets over 'zoekfunctie' en 'rechtlullen wat krom is']
          Scherven brengen gelul.

Comment

Ja zeg. Ik ga toch geen zoekfunctie gebruiken voor iets waar ik 100% van overtuigd was? :)

Maar ik zal voortaan iets meer twijfel aan de dag leggen als het gaat om mijn overtuigingen...

Comment

Working...
            X