Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Egoistische malloten, zijn zij nou zo dom, of zijn wij...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Egoistische malloten, zijn zij nou zo dom, of zijn wij...

En dan heb ik het niet over de egoistische idioten waarvoor overig verkeer op een rotonde maar even moet wachten, waarvoor het rood van een verkeerslicht niet bestaat, die midden op de weg met illegaal hoge snelheid door een dorp razen, er van uit gaande dat overig verkeer de stoep maar opzoekt of angstvallig achter fietsers blijft hangen, niet dat soort notoire 'wegmisbruikers', nee je hebt gewoon heel veel onkundige malloten op de weg. Vanochtend twee rotondes die domweg volgeplemd worden met auto's die een richting uit moeten waar geen beweging in het verkeer zit en dan volgeplemd op een dusdanige wijze (zet je auto er dwars op, kan prima) dat er verder ook niemand meer door kan (ook niet zij aankondigen vlak voor dat de malloot de boel blokkeerd) die na de rotonde wél een vrije weg heeft. Dezelfde malloten die 5 meter ruimte laten met de stilstaande voorganger bij een verkeerslicht, waardoor links of rechtsaf slaand verkeer óók niet door kan rijden terwijl daar wél het licht op groen staat. Of van die kutten en eikels die vinden dat zij best wel even midden op de weg (of pal voor de ingang van de parkeergarage) mogen stilstaan om de kinderen uit te laten, de buuv te complimenteren met haar nieuwe permanent en die énige schoenen etc etc. RTOM

Je zou er haast argressief van worden :-)
    fka v164

Was je weer eens te laat opgestaan Sander ???
    Veritatis simplex oratio est

Comment

*eens*

Vooral dat even stoppen om even iemand in- of uit te laten stappen. Terwijl er honderd meter verder plek is.

Luie varkens, ga dat stukje gewoon lopen en laat de weg vrij.

:-)
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ik denk dat je de fout in gaat Sander als je er vanuit gaat dat iedereen hetzelfde niveau heeft als jij. Je hoort waarschijnlijk bij de 'slimme helft' van de Nederlanders.
        Ik herken je verhaal volledig, maar je kan er maar beter mee leren leven vrees ik. Mensen denken gemiddeld alleen maar aan zichzelf, kijken nooit in de spiegel en kunnen niet tegen kritiek. Er omheen laveren is mijn devies.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
          Was je weer eens te laat opgestaan Sander ???

Vond half zeven vroeg zat, ik was dan ook 15min te vroeg bij school 1 en 20min te vroeg bij school 2, vervolgens toch zeker 120min te vroeg op mijn werk
          fka v164

Comment

Even een truuk vraag; op wat voor manier laat jij je kinderen uitstappen bij scholen?
            A. je zoekt een parkeerplek
            B. zoals bij de commando’s ‘rijdend uitstijgen’
            C. dubbel parkeren zoals iedereen
            "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
            The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Comment

Precies mijn idee Sander, ik erger me ook altijd dood aan die onaangepaste egoistische idioten. Als de Politie daar nu eens bekeuringen voor ging uitschrijven: wegens onnodig blokkeren van doorstroming, dan zou het verkeer een stuk soepeler lopen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                Je hoort waarschijnlijk bij de 'slimme helft' van de Nederlanders.
                *Helft*?

Jij niet kunnen rekenen zeker en dus ook niet behoren tot dat percentiel. :-p
                All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Datman Bekijk bericht
                  Even een truuk vraag; op wat voor manier laat jij je kinderen uitstappen bij scholen?
                  A. je zoekt een parkeerplek
                  B. zoals bij de commando’s ‘rijdend uitstijgen’
                  C. dubbel parkeren zoals iedereen
                  A. Ik zoekt een parkeerplek langs de doorgaande weg op 100m lopen van de school, hoezo :-)
                  fka v164

Comment

Of van die malloten die NADAT ZE DOOR GROEN RIJDEN opeens vertragen.

Wat voor fokking IMBECIEL ben je dan als je dat doet. Ja en daarna zit je achterligger (ik dus) die door GROEN reed opeens op het pad van het kruisend verkeer die daarna groen krijgt. En daarna staan ze daar lekker boos te kijken en te seinen want jij reed effe snel door rood (terwijl dat niet zo is).

Ongelofelijk kwaad maak ik me daar om. Meestal kickdown ik wel om zulke idioten heen maar hier was er geen ruimte daarvoor.

Comment

Al mijn medeweggebruikers zijn idioten.
                      Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Mijn grootste ergenis in stadsverkeer blijft toch het niet opletten bij verkeerslichten die op groen springen. AANSLUITEN!!! DOORRIJDEN!!! Maar minstens de helft zit dan weer te slapen of te kutten en laat gaten vallen van meer dan 10meter. Bedankt dan maar weer dat er 10 auto's minder door groen kunnen :-(
                        En dan natuurlijk lekker in de spits, waarom zou je nadenken.
                        Doorstroming kennen ze niet...
                        Ikzelf hou tot een 50km/u ofzo het gaatje klein tot mijn voorligger, meter of 4 ofzo, kan makkelijk als je goed oplet.

Begin me weer helemaal op te winden hier :-)

Comment

Ja, het was vanochtend ook weer drama... Rustig 35 minuten stilzitten, niks doen, krantje lezen. In de trein :)
                          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Dezelfde malloten die 5 meter ruimte laten met de stilstaande voorganger bij een verkeerslicht
                            Represent!

Betekent dat de rij achter me sneller door het verkeerslicht heen is dan wanneer ik op 30cm afstand ga staan en moet wachten met optrekken totdat mijn voorganger weg is.
                            $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

want jij weet al hoe de mensen achter je gaan handelen? wauw.
                              Forza!

Comment

Geelhoed, het is niet 'represent!' in jouw geval, maar 'pedant!'
                                All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Net als de gasten die staan te "drukken" om de wisselstrook A1 op te rijden( je weet wel, gelijk toeteren al er iemand voor hun in het gat van een meter of 40 duikt) en dan vervolgens niet harder dan 70 km/u gaan rijden op de wisselstrook en zo de rest ophouden....

Pedant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                                    Represent!

Betekent dat de rij achter me sneller door het verkeerslicht heen is dan wanneer ik op 30cm afstand ga staan en moet wachten met optrekken totdat mijn voorganger weg is.
                                    5 Meter is misschien wat veel, maar ik laat ook wat meer ruimte. Je bent dan vlotter weg èn zit niet meteen op je voorganger als je van achter aangetikt wordt. Ligt overigens wèl aan de drukte. Als ik het idee heb dat het een probleem geeft met voorsorteren(ook al is dat meerdere autolengtes achter mij) zoals hierboven genoemd dan laat ik meestal wat minder ruimte(met wat tegenzin overigens).
                                    Every second of your life is a part of your song

Comment

Ach, het zijn dezelfde pielepappers die nadat ze boven aan de roltrap gekomen zijn stoppen om even rond te kijken, terwijl er nog mensen achterop komen. Of die mensen die door het elektrisch klappoortje van de supermarkt lopen en dan blijven staan, zodat jij die net achterop komt dat terugdraaiende klaphekje in je noten krijgen.

Ik erger me er ook dood aan, maar realiseer me dat die mensen niet beter weten en dat je ze het ook niet aan het verstand zal peuteren. Het is een oefening in Zen, zeg maar.
                                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik loop gewoon door :D
                                        2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                                          want jij weet al hoe de mensen achter je gaan handelen? wauw.
                                          Niet nodig, als ik onder het verkeerslicht doorrijdt is mijn afstand nog steeds 5 meter (of wellicht wat meer), als je moet wachten op het wegrijden van je voorligger wordt die afstand bepaald door je reactietijd en is de afstand veel groter. De mensen achter mij zijn (of kunnen) dus ook sneller door het verkeerslicht.

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda
                                          Geelhoed, het is niet 'represent!' in jouw geval, maar 'pedant!'
                                          The eye of the beholder.

Comment

Ach, het heeft lunchpauze....

De uitdrukking is : Beauty is in the eye of the beholder..

En niet: Pedant is in the eye of the beholder

Comment

Mijn rijschoolleraar zei dat ik bij een verstoplicht net zoveel ruimte achter mijn voorganger moest houden, dat ik er snel omheen zou kunnen als die Einstein voor mij de motor liet afslaan.

Comment

Het probleem met Geelhoeds logica is dat deze ervan uitgaat dat er achter hem correct wordt mee doorgereden. Dat is niet het geval. 5 meter afstand houden betekent in de praktijk dus gewoon vaak dat je al snel meer dan 5 meter uitloopt op je achterligger.

De mensen die een voorsorteerstrook moeten nemen maar geblokeerd worden door verkeer op andere voorsorteerstroken danken je overigens...

De regel "tot bij je voorligger rijden zolang je z'n achterbanden nog kan zien" laat je normaal gezien voldoende ruimte om te manoevreren bij een probleem van je voorligger.
                                                Last edited by wooter; 10-12-08, 11:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                                                  Mijn rijschoolleraar zei dat ik bij een verstoplicht net zoveel ruimte achter mijn voorganger moest houden, dat ik er snel omheen zou kunnen als die Einstein voor mij de motor liet afslaan.
                                                  Da's dus ongeveer zo : nog net de achterbanden van je voorganger het asfalt zien raken als je vanuit een juiste zitpositie over de motorkap naar je voorganger kijkt.

;-)

Comment

Wooter heeft ook rij-instructie gehad... ;-)

Comment

Die afstand is groter dan de afstand die 90% van de medeweggebruikers houdt.
                                                      Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk bericht
                                                        Het probleem met Geelhoeds logica is dat deze ervan uitgaat dat er achter hem correct wordt mee doorgereden.
                                                        Nee, ik vertrek eerder en geef daarmee mijn achterligger de mogelijkheid dat ook te doen. Die paar meter die we verder naar achter staan haal je makkelijk in door dichter opeen onder het licht door te rijden

@w220l
                                                        Ik doelde op het verschijnsel dat degenen die het inzicht kennis of vaardigheden ontberen, het wel hebben daarvan als pedant bestempelen.

Comment

Wat zou die nou geschreven hebben ???? ;-)

Comment

Wat zou het nut van een ignore functie zijn als je er toch op reageert?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                                                              Wat zou het nut van een ignore functie zijn als je er toch op reageert?

Ach, boter en suiker....

Het is zo simpel Geelhoed.......

Comment

Ik begrijp het niet... Dus je denkt dat overal met 5 meter tussenruimte goed is, zodat je met minder tussenruimte door het groene licht kan rijden?

Probeer eerst maar eens iedereen te laten bewegen als z'n voorligger in beweging schiet... Daar hebben de meesten zelfs moeite mee...

Comment

Working...
                                                                X
                                                                😀
                                                                🥰
                                                                🤢
                                                                😎
                                                                😡
                                                                👍
                                                                👎