Mijn vader gaat met pensioen en moet zijn leasewagen (Ford Mondeo station 1.8 125 pk) inleveren. Mijn ouwelui moeten dus zelf een auto aanschaffen. Het budget is +-5000 euro (5500 is geen probleem maar 7500 wel). Eisen:
-Goede stoelen (pa heeft een zwakke rug)
-Ruim (station)
-Niet ondergemotoriseerd (mondeo voldeed prima)
-Niet te hoge onderhoudskosten
-Verbruik is minder interresant aangezien ze <10.000 per jaar rijden
-Betrouwbaar (ze willen wel naar Oostenrijk op vakantie en dan moet hij er niet halverwege mee ophouden)
Nou dacht ik zelf aan zelf een Mondeo aanschaffen, die zijn er voor dat budget maar wat kun je dan verwachten? De leasemij wil voor zijn huidige nog 7.500 euro hebben wat dus teveel is voor hen.
Een ander idee wat ik had is een Volvo V40. Ik ken deze auto's verder niet maar volgens mij wel betrouwbaar en comfi.
-Goede stoelen (pa heeft een zwakke rug)
-Ruim (station)
-Niet ondergemotoriseerd (mondeo voldeed prima)
-Niet te hoge onderhoudskosten
-Verbruik is minder interresant aangezien ze <10.000 per jaar rijden
-Betrouwbaar (ze willen wel naar Oostenrijk op vakantie en dan moet hij er niet halverwege mee ophouden)
Nou dacht ik zelf aan zelf een Mondeo aanschaffen, die zijn er voor dat budget maar wat kun je dan verwachten? De leasemij wil voor zijn huidige nog 7.500 euro hebben wat dus teveel is voor hen.
Een ander idee wat ik had is een Volvo V40. Ik ken deze auto's verder niet maar volgens mij wel betrouwbaar en comfi.
Comment