Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Die heb ik al een tijd niet gezien...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Die heb ik al een tijd niet gezien...

Lijkt me wel een leuk topic. Een normale auto die je al tijden niet meer hebt gezien... tot vandaag.

Als start, vandaag een Renault 21 Nevada gezien. Echt al tijden niet meer tegen gekomen. Vond het altijd een fraaie auto en in sommige gevallen zelfs begerenswaardig (Turbo Quadra). Jammer dat de roest- en betrouwbaarheidsduivel zo hard hebben toegeslagen

Zag gisteren een Delta Integrale staan. Ook al een tijdje niet meer gezien.
    Coole auto, vreselijk interieur (tenzij je de leren Recaro's hebt, dan valt het nog mee)
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Vorige week kwam een collega aanzetten met een Mitsubishi Sigma. Was een leenauto van de garage, waar zijn auto in onderhoud was. Dat is best een leuke auto om te zien, vooral de voorkant.

Comment

Een Volkswagen K70, vandaag zien staan.
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
          Zag gisteren een Delta Integrale staan. Ook al een tijdje niet meer gezien.
          Coole auto, vreselijk interieur (tenzij je de leren Recaro's hebt, dan valt het nog mee)

Dat stoffen interieur is idd helemaal GE-WELDIG!!
          Kijk dan! Fantastisch en nog mooier dan dat coole zwart leer.

Normale stof (dit is minder idd) :

Leer :

Het supercoole streepjes/alcantara-interieur :

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Dat onderste interieur was het standaard interieur van de integrale 8V en 16V. Volgens mij was dat ook het enige interieur wat in Integrales tot plm. 1991 geleverd werd. Ik had datzelfde interieur in mijn 1990 16V. Pas met de introductie van de Evo's in 1992 kwamen de volledig alcantara en leder interieurs in het programma. Ik vind het oorspronkelijke interieur wel wat hebben, lekker period Recaro rally-uitstraling. Ze zaten perfect trouwens.

Comment

Ook leuk te vertellen is dat het dashboard van de Integrale niet uit de delta kwam maar uit de Prisma.

Comment

En dat onderste interieur zat ook (standaard?) in mijn Delta HF Turbo.

Wat een geweldig ding was dat. 140pk uit een 1.6 en een lekker turbo gat.

Comment

Renault 12, zo een ding met ronde koplampen. Auto uit jaren '70. Heb ik zeker heel lang niet gezien. Wel grappig. Zag er nog redelijk goed uit.

Comment

Een Renault 12 met ronde koplampen kan dan volgens mij alleen een Dacia zijn. Tot een eindje in de tachtiger jaren geleverd, ook in NL (R12 werd eind 78 vervangen door R18).

Die in de eerste post genoemde R21 Nevada was, ook in eenvoudiger vorm dan een Quadra, een erg fijne wagen destijds.

Comment

Ha, die V4;

Tenzij die R12 een US-exportversie was natuurlijk....
                      Scherven brengen gelul.

Comment

oh die zag ik laatst nog

Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Bitte ein Bit op een gele Renault 12? LOL

Comment

Ik zie iedere week een R12.
                            Iemand heeft een grijze in de buurt staan.

@Hairy: juist die laatste stoelen met dat motiefje vind ik vreselijk.
                            Wel 'period' maar geef mij maar die grote leren recaro's die in de laatste EVO-modellen zaten (kan even geen plaatje vinden).

Maar dit is al beter:

In dit:

Last edited by PACO; 13-12-08, 18:48.
                            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Fappioni!

Comment

Gave Delta interieurs man! Dat leer, gaaf!!

In juni ben ik door Roemenië gereden. Daar is ongeveer de helft van het straatbeeld gevuld door Dacia's 'R12'. Serieus waar. Dus daar heb ik voorlopig wel even genoeg van gezien :-).

Comment

Jaren terug brak je nog je nek over de E-Kadettjes, maar tegenwoordig zie ik ze bijna nooit meer rijden.

Comment

@Paco : begrijp ik hoor! Maar ik vind dat er juist heel erg goed bij passen.
                                    Superstrak Mercedes-leer past er gewoon minder goed bij.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Toch blijft een Integrale EVO (I & II) wel jeuken hoor nu ik die plaatjes weer zie. Toch altijd één van mijn fapauto's geweest.

Je hebt ze nu voor niet al teveel geld (rond de 13K), alleen ben ik daar wel enorm bang voor afgeragde exemplaren. Plus ik heb geen idee of ik er wel een beetje goed in pas.

Comment

Gisteren een orgineel Nederlandse Renault Fuego! Een aantal jaren terug zag je ze nog wel eens een enkele keer. Tegenwoordig nooit meer.
                                        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Een AUSTIN PRINCESS 2 1700 , poepbruin en scheef naar links hangend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FatChick Bekijk bericht
                                            Een AUSTIN PRINCESS 2 1700 , poepbruin en scheef naar links hangend.
                                            In nieuwstaat dus :-). Zag net een Triumph TR7 coupé staan. Wist niet eens dat die er als coupé is geweest.

Comment

Working...
                                            X