Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Looser van de week? / Rotondes en richting aangeven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Looser van de week? / Rotondes en richting aangeven

Af en toe kom je van die gasten tegen en dan krijg je ideeën voor zo'n draadje als dit.

Deze week zou ik de bestuurder van de Seat Ibiza kunnen voordragen die naar mij ging toeteren omdat ik hem niet voor liet op de rotonde ofzo. Misschien dacht hij dat je verplicht naar links moet knipperen als je op een rotonde rijdt en als je dat niet doet dat je er dan af gaat ofzo, maar daar zal ik nooit achter komen. Sommige lui kennen de verkeersregels gewoon niet. Wel grappig als ze jou dan willen corrigeren, terwijl ze er zelf helemaal naast zitten.
    (Even ter info : Ik geef alleen richting aan als ik van de rotonde af ga.)

Maar gisteren zag ik de winnaar rijden hoor!! Een splinternieuwe blauwe Toyota Prius (GVV kenteken) met over de gehele auto van die brede dubbele Viper-strepen!!!

Even voor de beeldvorming.
    Zo'n auto dus :

En dan in deze look :

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Ouch

ik zie ook regelmatig genomineerden rijden, maar op ze nou op i net te kakken te zetten?

Vroegah had je beaterz.org :)

Comment

Nou ja, ik was vooral verbaasd om dat ding te zien met die strepen erop. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik heb een hekel aan mensen die "loser" verkeerd spellen. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

wtf is dit?

"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
            Dat staat er toch? Een 911 in een 959 jasje.
            When men were men

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
              Dat staat er toch? Een 911 in een 959 jasje.
              door de knieeen schieten
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Als ik het goed begrijp is het een
                911 look
                959 replica

oftewel
                lijkt op een 911
                is een namaak van een 959

wat een voddenbaal van een auto. En wat een smerig, uitgewoond interieur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                  Maar gisteren zag ik de winnaar rijden hoor!! Een splinternieuwe blauwe Toyota Prius (GVV kenteken) met over de gehele auto van die brede dubbele Viper-strepen!!!
                  Heb hem zien rijden en steun deze nominatie. Wat is die auto misgeproportioneerd voor die actie.
                  Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                  Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ook op de Aygo leverbaar... :-))

Veritatis simplex oratio est

Comment

Een Aygo met die striping heb ik al wel eens gezien. Ook misplaatst, maar zou misschien net nog kunnen in de humorcategorie "De mijne is betaald" en "mijn andere auto is een Cuore". Maar een fokking Prius?? Tsssss....
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

stel je voor dat je Jacco heet en Toyota's verkoopt en de klant vraagt of er ook van die "Vaiper streep'n" op kunnen.
                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                          Ook op de Aygo leverbaar... :-))

Ja, ook wel eens zien rijden. Misplaatst, maar niet volledig misgeproportioneerd.
                          Ook eens een astra diesel station met die stripes gezien, maar dat was dan weer gecompenseerd met sticker : 0-100 in 60 minutes. Dat vond ik dan weer humor.
                          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Enige auto waarop het is toegestaan behalve de viper is een MINI.
                            Maar dan alleen op de motorkap, net als op de oude modellen.
                            Simca 1000 rallye 2 (RWD)
                            Peugeot 404 1961 (RWD)
                            BMW 3 touring (RWD) daily
                            VW POLO 1.6

Comment

Simca 1000 rallye 2 (RWD)
                              Peugeot 404 1961 (RWD)
                              BMW 3 touring (RWD) daily
                              VW POLO 1.6

Comment

Jammer Harry maar ik heb hier de koning van de foute stickers in de straat staan.

Toyota Corolla kompleet met rally bestickering.

Dus dit:

Met deze bestickering:

Zonder de spoilers, wielen en luchthapper uiteraard.

Het interieur is gewone stoffen bekleding op simpele stoeltjes.
                                Het is dan ook een 1.6 (of zelfs 1.3, daar wil ik even vanaf zijn.)

Ik zal nog wel een keer een foto-tje schieten, het is nu te donker.
                                http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

volgens mij is dat een rallybezoeker.....herken de beschrijving
                                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ha, die Leffe404;

Oorspronkelijk geplaatst door LEFFE404 Bekijk bericht
                                    Enige auto waarop het is toegestaan behalve de viper is een MINI.
                                    Maar dan alleen op de motorkap, net als op de oude modellen.
                                    Ik weet er nog wel een paar, hoor;

Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                      Ha, die Leffe404;

Ik weet er nog wel een paar, hoor;

[knip]...[/knip]

Die zijn dus allemaal fout. LEFFE404 heeft gesproken!
                                      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Ha, die Slibbe;

Kan zijn. Goed fout is niet verkeerd....
                                        Scherven brengen gelul.

Comment

Er zijn meer uitzonderingen idd, maar echt niet zoveel dat een electrische Prius-mobiel erbij hoort. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik ben persoonlijk gek op strepen. Op mn eerste autootje had ik ook zwarte racestrepen en dat was nota bene een rode Ascona C. (jaja kommaarrrr)

Heb me tot nu toe nog in kunnen houden op de Buick, maar dat soort auto's schreeuwen gewoon om strepen. Mocht ik m ooit over spuiten dan komt er zeker striping op. Misschien meneer Foose dan even bellen voor een mooi patroontje.

Ow en op een MINI is het gay.
                                            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

niet?
                                              Forza!

Comment

Al die gummers die mij in een witte Fiesta ST met blauwe strepen wilden lullen, zijn hier maar wat stil sinds LEFFE404 heeft gesproken. :)
                                                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

lol :-)

Op een Mini, Panda 100hp of Fiesta vind ik het wel staan eigenlijk.
                                                  Maar niet op een hybride!!! :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nou, wél op een auto die leuk en sportief rijdt, niet op een hybride. Die alleen gereden wordt om de bijtelling te drukken.
                                                    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                                                      Nou, wél op een auto die leuk en sportief rijdt, niet op een hybride. Die alleen gereden wordt om de bijtelling te drukken.
                                                      Ah, daarom gaat de Formule een volgend jaar hybride rijden! Dat scheelt op zo'n bolide natuurlijk een flinke slok op een borrel!
                                                      $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

edit
                                                        Last edited by Harold; 15-12-08, 11:32.
                                                        Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                                                        A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                                                          Ah, daarom gaat de Formule een volgend jaar hybride rijden! Dat scheelt op zo'n bolide natuurlijk een flinke slok op een borrel!
                                                          Oh, heeft een Prius dan KERS, met een boostknop op het stuur?
                                                          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk bericht
                                                            Oh, heeft een Prius dan KERS
                                                            Ja.

Comment

Sja, met die logica is 60% van alle BMW's die tegenwoordig van de band rollen hybrides :D

Ik ben wel helemaal te vinden voor KERS en andere gein, maar waar dat de F1 vroeger een testplek was voor allerlei technologische hoogstandjes die je daarna in de gewone wagens terug zag, denk ik dat het lang gaat duren vooraleer we met z'n allen Cosworth motoren met KERS op de achterwielen gaan rijden :).
                                                              2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Drijven ze ook electrisch aan dan?

Hebben de "electrische" remmen?

Efficient Dynamics. pffffffftt....

Comment

Working...
                                                                X